Feike

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiel abonemment

Ik wil mijn abonnement overzetten, maar al wil ik bellen moet ik dan ook met mijn eigen nummer bellen of hoeft dat niet??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Feike 
Bedoel je dat je de klantenservice van Vodafone wilt bellen en nu wil je weten of je met je eigen nummer MOET bellen of dat je ook met een ander nummer mag bellen? Als dat de vraag is: Ja, je kan gewoon de klantenservice van Vodafone bellen met elk telefoon en je abonnement laten omzetten. De klantenservice zal je wat vragen stellen om te zien of jij de eigenaar bent van het abonnement en dan kunnen ze het voor je regelen.

Succes!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Feike 
Bedoel je dat je de klantenservice van Vodafone wilt bellen en nu wil je weten of je met je eigen nummer MOET bellen of dat je ook met een ander nummer mag bellen? Als dat de vraag is: Ja, je kan gewoon de klantenservice van Vodafone bellen met elk telefoon en je abonnement laten omzetten. De klantenservice zal je wat vragen stellen om te zien of jij de eigenaar bent van het abonnement en dan kunnen ze het voor je regelen.

Succes!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Feike 

 

Nee hoor, je hoeft niet perse met je eigen nummer te bellen. Het is wel makkelijker . Bel je met een nummer wat niet bij Vodafone zit, dan mag je bellen naar het nummer 0800-0094 (klantenservice) of 0800-0560 (afdeling verkoop).
Mocht je nog vragen hebben of wil je dat ik je vanuit hier verder help met het omzetten van je abonnement, dan hoor ik het graag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Feike?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen , dan zal het topic binnenkort gesloten worden @Feike.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic