Doggieme

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mobiel Internet

Is er al bekend wanneer de Internet storing over is? Zit alweer de hele nacht zonder Internet op de telefoon
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Doggieme
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is er bij jou een storing dan?
Heb je dat gezien op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Als deze er is dan zal dit z.s.m. worden opgelost door Vodafone. Die zullen er dan met man en macht mee bezig zijn. Las gisteren al een artikel in de krant dat veel bedrijven storingen hebben door het koude weer 😞 Nu weet ik niet of dit ook de reden is, maar het kan natuurlijk.


OEPS, ik lees net deze pagina: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-mobiel-internet-298001
Daarin staat dat het inmiddels is opgelost. Het kan zijn dat je je mobiel opnieuw op moet starten om hem weer up & running te krijgen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Doggieme
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is er bij jou een storing dan?
Heb je dat gezien op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Als deze er is dan zal dit z.s.m. worden opgelost door Vodafone. Die zullen er dan met man en macht mee bezig zijn. Las gisteren al een artikel in de krant dat veel bedrijven storingen hebben door het koude weer 😞 Nu weet ik niet of dit ook de reden is, maar het kan natuurlijk.


OEPS, ik lees net deze pagina: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-mobiel-internet-298001
Daarin staat dat het inmiddels is opgelost. Het kan zijn dat je je mobiel opnieuw op moet starten om hem weer up & running te krijgen.
Doggieme
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb vanaf ongeveer 2 tot nu net geen Internet gehad.. Vind dat niet niks. Laatste tijd vaker last van met Vodafone helaas. Ook thuis met ziggo loopt alles niet zoals het hoort. En dat terwijl het toch redelijk aan de prijs is alle twee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Storingen kunnen altijd voorkomen, daar doe je echt niets aan.
Dat kan echt de beste overkomen en als het gebeurd komt het altijd slecht uit, voor iedereen.

Als je problemen hebt met Ziggo dan zou ik je probleem neerleggen op de Community van Ziggo.
Daar zitten hele goede bekwame mensen die je graag helpen om Ziggo te laten werken zoals het moet.

Loop je abonnement eens na, misschien betaal je wel voor dingen die niet nodig zijn. Heel veel mensen hebben 400Mb terwijl dat helemaal niet nodig is. Met 200 is het ook prima en kom je ook vooruit. Maar goed dat kan je ook eens overleggen met iemand van Ziggo, die kijkt graag met je mee voor een oplossing. Net zoals je Vodafone abonnement, gebruik je al je MB's wel of kan het ook minder.

Het is alleen maar een TIP hoor! Ik zeg niet dat het allemaal daar aan ligt, maar hoor soms wel meer mensen die zeggen dat het heel duur is maar die hebben dan ook zo'n hoog pakket wat helemaal niet nodig is. Dat is dan natuurlijk wel heel jammer. Maar nogmaals, het is een TIP.

Vodafone storing is inmiddels opgelost, probeer even je toestel uit en aan te zetten of als dat niet lukt even je SIMkaart uit je toestel halen, 10 minuten uit laten (zonder SIMkaart), daarna je SIMkaart er weer in steken en dan aanzetten. Dit zou een kleine reset geven in de centrale van Vodafone. Lukt het dan nog niet dan zou je een chat kunnen starten om te vragen of ze je nummer resetten. (ik zeg chatten omdat je niet bellen kunt)

Succes in ieder geval en hoop dat het allemaal voor elkaar komt. En doen hoor met Ziggo, gewoon even daar je probleem neerleggen. Ze helpen je daar ook graag!
Doggieme
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb Idd weer Internet. En wat betreft de abonnementen.. Tja, heb Vodafone black. Zonder fair use policy dus dat is ideaal. Die ruil ik niet zo graag in voor wat anders.

Maar in ieder geval bedankt voor de snelle antwoorden! Prettige dag,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het nu weer werkt. Ik zal het topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic