VincentPeskens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele Data staat uit , maar verbruikte alsnog data??

Ik zit dus thuis voor de TV, telefoon naast me met WiFi aan.
Krijg ik een bericht: je zit op 80% van je 10 GB,.
Dacht zal wel fout zijn, heb data thuis nooit aan, alleen WiFi.
Nog geen 60 minuten later, weer een sms, u heeft u volledige 10 GB aan data verbruikt.

Verbaas me hier redelijk over, de snelheid is nu verlaagd.
Nogmaals , Mobiele data staat uit.

Kan iemand helpen hirmee
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wij voegen deze BloX automatisch als "dienst" toe aan je abonnement aangezien de bundel niks kost tenzij je mobiele telefoon verbinding maakt met een buitenlands netwerk. Heb je dan geen BloX geactiveerd, dan zijn de kosten sowieso hoger dan wanneer je de Alles in 1 Wereld juist wel hebt VincentPeskens

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi VincentPeskens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Weet je we heel zeker dat je je WiFi aan had staan? Dat je toch niet per ongelijk app's over data laat lopen? Zit je wel in een goede hoek en heb je daar wel goed WiFi bereik? Nu lees in de laatste paar dagen wel meer mensen die aangeven dat ze opeens sms'jes krijgen over verbruik die niet klopt. Je zou contact kunnen opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. En te vragen of die je verbruik eens willen bekijken.

Misschien is er wel een storing, wil niet zeggen dat het zo is, maar vragen kan je altijd, en wie weet zit er toch een sluip app in je telefoon die geen Wifi gebruikt maar toch 4G data. Probeer het even door te bellen of te chatten en als het niet lukt dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
VincentPeskens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi VincentPeskens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Weet je we heel zeker dat je je WiFi aan had staan? Dat je toch niet per ongelijk app's over data laat lopen? Zit je wel in een goede hoek en heb je daar wel goed WiFi bereik? Nu lees in de laatste paar dagen wel meer mensen die aangeven dat ze opeens sms'jes krijgen over verbruik die niet klopt. Je zou contact kunnen opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. En te vragen of die je verbruik eens willen bekijken.

Misschien is er wel een storing, wil niet zeggen dat het zo is, maar vragen kan je altijd, en wie weet zit er toch een sluip app in je telefoon die geen Wifi gebruikt maar toch 4G data. Probeer het even door te bellen of te chatten en als het niet lukt dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Ik kwam er gisteren achter dat er een bundel alles in 1 wereld aanstond, dit was voor gisteren nog nooit eerder actief en sinds vanochtend heb ik dat uit gedaan en is er ook geen data meer af gegaan

Enig idee hoe zon bundel ineens actief kan zijn?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ja, het alles in 1 Wereld bundel staat altijd aan als je net een nieuw abonnement neemt.
Weet niet hoe lang jij je abonnement al hebt, maar bij mij ging dat dus zo. Ook toen ik over ging naar een ander abonnement kwam die er opeens weer bij. Deze heb ik toen snel verwijderd uit mijn lijst want dat hoef ik niet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wij voegen deze BloX automatisch als "dienst" toe aan je abonnement aangezien de bundel niks kost tenzij je mobiele telefoon verbinding maakt met een buitenlands netwerk. Heb je dan geen BloX geactiveerd, dan zijn de kosten sowieso hoger dan wanneer je de Alles in 1 Wereld juist wel hebt VincentPeskens
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou VincentPeskens ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic