Beantwoord

Modem kapot

  • 2 januari 2019
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Hallo! Ik heb een Vodafone thuis abonnement. Nu is mijn modem kapot gegaan en zie ik dat Vodafone Thuis is overgenomen. Bij wie moet ik zijn voor het oplossen van dit probleem?
icon

Beste antwoord door Energieboy 3 januari 2019, 08:38

Hoi @Mir29
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het spijt me om te zeggen maar Vodafone Thuis is al een hele lange tijd geen Vodafone Thuis meer maar T-Mobile Thuis! Dus als er iets is met je modem, dan zal je contact op moeten nemen met T-Mobile Thuis (https://www.t-mobile.nl/thuis). Die mensen kunnen je verder helpen, Vodafone kan dit niet!

Succes!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Mir29
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het spijt me om te zeggen maar Vodafone Thuis is al een hele lange tijd geen Vodafone Thuis meer maar T-Mobile Thuis! Dus als er iets is met je modem, dan zal je contact op moeten nemen met T-Mobile Thuis (https://www.t-mobile.nl/thuis). Die mensen kunnen je verder helpen, Vodafone kan dit niet!

Succes!
Omdat dit via T-mobile gaat, heb ik het topic gesloten.