orknberg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multi Data Sim / Red together

Al meer dan 10 jaar trouwe Vodafone klant. Recentelijk mijn Red Pro Elite om laten zetten naar Red together en nog eens 4 extra aansluitingen / nummers en dus in totaal 5 Red together abb afgesloten. Bij mijn Red Pro Elite had ik een Multi Data Sim echter sinds het overzetten van mijn abb is die niet meer actief. In de winkel is mij toegezegd dat hieraan niets zou veranderen, echter in praktijk blijkt dit anders te zijn.

Telefonische helpdesk medewerker heeft van alles geprobeerd maar moest afsluiten met excuses, het kan helaas niet toegevoegd worden. Ook een andere oplossing was helaas niet mogelijk.

10 jaar trouwe klant, jaarrekeningen van meer dan 1.000,-- Euro, nu nog eens 4 nummers toegevoegd en ... jammer?????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi orknberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje vervelend natuurlijk dat als je over gaat naar een nieuw abonnement dan dan niet alle diensten meer mogelijk zijn. En de dienst Multi Data Sim is NIET mogelijk bij een Vodafone Red Together abonnement. Op deze pagina zie je onderaan dat het niet mogelijk is: Het is niet mogelijk om Multi Data Sim aan te vragen bij een Red Together abonnement. Maak je momenteel gebruik van Multi Data Sim en stap je over op Red Together? Dan wordt je tweede simkaart gedeactiveerd.

Het heeft natuurlijk niets met 10 jaar trouwe klant te maken maar gewoon omdat dit abonnement het niet toe laat om een Multi Data Sim te hebben. Dit is namelijk al een vrij groot data abonnement en daarom is er voor gekozen om deze dan niet aan te bieden op een Red Together abonnement. Wat ze in de winkel hebben laten weten kan Vodafone natuurlijk nu niet meer controleren maar de klantenservice van Vodafone heeft daarin wel gelijk.

Om heel eerlijk te zijn kan ik het niet mooier maken. Maar het is natuurlijk wel een mooi pakket en hoop dat je er toch van kunt genieten. Vanuit mij zelf een Fijne Together 2019

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi orknberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje vervelend natuurlijk dat als je over gaat naar een nieuw abonnement dan dan niet alle diensten meer mogelijk zijn. En de dienst Multi Data Sim is NIET mogelijk bij een Vodafone Red Together abonnement. Op deze pagina zie je onderaan dat het niet mogelijk is: Het is niet mogelijk om Multi Data Sim aan te vragen bij een Red Together abonnement. Maak je momenteel gebruik van Multi Data Sim en stap je over op Red Together? Dan wordt je tweede simkaart gedeactiveerd.

Het heeft natuurlijk niets met 10 jaar trouwe klant te maken maar gewoon omdat dit abonnement het niet toe laat om een Multi Data Sim te hebben. Dit is namelijk al een vrij groot data abonnement en daarom is er voor gekozen om deze dan niet aan te bieden op een Red Together abonnement. Wat ze in de winkel hebben laten weten kan Vodafone natuurlijk nu niet meer controleren maar de klantenservice van Vodafone heeft daarin wel gelijk.

Om heel eerlijk te zijn kan ik het niet mooier maken. Maar het is natuurlijk wel een mooi pakket en hoop dat je er toch van kunt genieten. Vanuit mij zelf een Fijne Together 2019
orknberg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een soortgelijk antwoord had ik al verwacht, van een niet Vodafone medewerker???

Op Vodafone site staat prominent de melding "Een extra simkaart kost € 5 per maand. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen."

De kleine lettertjes waar Vodafone naar verwijst, helemaal onderaan de pagina waarvan zelfs de winkel medewerker niet op de hoogte was ... Misleidend

Er staat namelijk ook "Voor ALLE Red abonnementen", of lees ik nou verkeerd?

Mooie aanleiding per eerst volgende mogelijkheid naar KPN, T-Mobile of andere hopelijk wel transparante provider over te stappen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je hebt volkomen gelijk hoor.
Ik heb Vodafone er al op gewezen dat die tekst niet duidelijk is en dat ze deze moeten aanpassen. Een moderator heeft dit inmiddels al doorgegeven aan de juiste afdeling maar die zijn waarschijnlijk niet echt snel met aanpassen.

Maar ja, het is jammer genoeg zo dat het dus echt niet werkt met een Red Together abonnement.
Waarom de twijfel dat als ik aangeef geen medewerker te zijn? Beetje jammer dat je me niet wenst te geloven want ik werk echt niet bij Vodafone!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb intern doorgegeven dat de voorwaarden niet duidelijk zijn. Hopelijk wordt het snel aangepast.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic