1
Vraag
2
Reacties
jrinzema

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Muziek stream diensten

Hallo, 

 

Kpn heeft Sportify, Vodafone had voorheen ook een goede, te gebruiken op radio en mobiel via app. Helaas is dat contract verbroken, wanneer komt Vodafone weer met een goede muziek stream dienst welke zowel op de radio (Ziggo) als op de mobiel (Android) (gratis/zeer voordelig) te gebruiken is?

 

Vriendelijke groet, 

 

Jacob 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@jrinzema 
Ik denk dat je bij Ziggo & Vodafone toch een foutje maakt. Volgens mij was dit Stingray en geen Spotify. Misschien dat je wel spotify kon afnemen bij Vodafone, maar dat kan nu niet. Je zal dan gewoon via Spotify een abonnement moeten afsluiten, dat kan natuurlijk ook. 

Zoek even op Google naar online muziek streaming diensten en er staat een leger aan gratis diensten die je op je mobiel kan downloaden. Daarnaast heb je dan ook gewoon nog de normale zenders die je kan downloaden als app en deze zijn ook te beluisteren via Ziggo Radio (digitaal). 

Maar verder is er geen app die op beide te gebruiken zijn. **Steven was me net voor… Maar zoals hij ook al schrijft, je zou ook nog Apple Music kunnen nemen. Alleen is deze ook niet via Ziggo op een app te beluisteren**

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @jrinzema 

 

Bij ons kun je gebruik maken van Apple Music (zowel voor Android als Apple).

Mocht je gebruik willen maken van Apple Music of meer hierover willen weten, dan mag je naar https://offers.vodafone.com/nl gaan of ik hoor het graag van je!
 

Groet,

Steven

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@jrinzema 
Ik denk dat je bij Ziggo & Vodafone toch een foutje maakt. Volgens mij was dit Stingray en geen Spotify. Misschien dat je wel spotify kon afnemen bij Vodafone, maar dat kan nu niet. Je zal dan gewoon via Spotify een abonnement moeten afsluiten, dat kan natuurlijk ook. 

Zoek even op Google naar online muziek streaming diensten en er staat een leger aan gratis diensten die je op je mobiel kan downloaden. Daarnaast heb je dan ook gewoon nog de normale zenders die je kan downloaden als app en deze zijn ook te beluisteren via Ziggo Radio (digitaal). 

Maar verder is er geen app die op beide te gebruiken zijn. **Steven was me net voor… Maar zoals hij ook al schrijft, je zou ook nog Apple Music kunnen nemen. Alleen is deze ook niet via Ziggo op een app te beluisteren**

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @jrinzema?

jrinzema
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zeker Sharon, zeer duidelijk. 

Ben bovenstaanden ook dankbaar voor hun reactie.

 

Dus beste mensen tige tank foar jim antwurd. 

 

Jacob 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic