nienke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone

Hallo,
Wanneer ik de vodafone app open krijg ik alle rekeningen te zien, dit komt omdat we allemaal zijn gekoppeld aan het account van mijn vader.
Ik wil deze rekeningen alleen niet zien, ik kan nu namelijk daardoor mijn eigen tegoed niet zien en alle andere informatie over mijn eigen account.
Ik kan ook niet opzoeken wanneer ik kan verlengen, dit wil ik wel weten.
Hoe kan ik veranderen dat ik alleen mijn eigen account kan zien, en niet die van de rest van mij familie?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi nienke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat klinkt allemaal niet lekker en begrijp je probleem.
Zelf zeg ik altijd tegen iedereen, koppel aub geen accounts of nummers samen want dit geeft problemen. Je hebt dit nu al wel gedaan en merk op dat je er niet blij mee bent. Hoe je dit kunt veranderen weet ik eigenlijk ook niet, sommige mensen kunnen het helemaal niet meer aanpassen en is het zoals het nu is.

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten. Daar kunnen ze je misschien verder helpen en eventueel de accounts weer los koppelen. Of dat ook lukt, geen idee, maar je kunt het ze wel vragen.

Wil je liever schrijven dan kan je ook een privé bericht schrijven via Facebook of Twitter aan Vodafone. Succes en laat nog even weten of het je is gelukt. Toch nog een goed weekend 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi nienke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat klinkt allemaal niet lekker en begrijp je probleem.
Zelf zeg ik altijd tegen iedereen, koppel aub geen accounts of nummers samen want dit geeft problemen. Je hebt dit nu al wel gedaan en merk op dat je er niet blij mee bent. Hoe je dit kunt veranderen weet ik eigenlijk ook niet, sommige mensen kunnen het helemaal niet meer aanpassen en is het zoals het nu is.

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten. Daar kunnen ze je misschien verder helpen en eventueel de accounts weer los koppelen. Of dat ook lukt, geen idee, maar je kunt het ze wel vragen.

Wil je liever schrijven dan kan je ook een privé bericht schrijven via Facebook of Twitter aan Vodafone. Succes en laat nog even weten of het je is gelukt. Toch nog een goed weekend 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het gelukt nienke ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic