Its me

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My vodafone App

Goedendag,

Vorige week de my vodafone app geinstalleerd, helaas kan ik niet inloggen. Krijg de melding dat het inloggen niet werkte en dat ik de app opnieuw moet opstarten. Ik heb dat meerdere malen gedaan en ook meerdere malen de app opnieuw geinstalleerd. Helaas telkens zonder succes elke keer. Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Its me
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat klinkt vervelend. Omdat je al aangeeft dat je de app er meer malen af hebt gehaald en opnieuw hebt geïnstalleerd verwacht ik geen problemen met je toestel. Heb je het ook al eens geprobeerd via My Vodafone op je browser? Lukt het dan wel?

Als het dan nog steeds niet lukt, of dan wel maar mobiel nog niet, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone. Het beste voor deze vraag kan je stellen via Facebook of Twitter. Daar zitten mensen die je kunnen helpen. Wil je direct antwoord, gebruik dan de chat app om te chatten met de klantenservice.

Ik denk dat het via deze weg wel gaat lukken. Laat het nog even weten of het is gelukt of niet.
Via de community kan het niet verholpen worden omdat dit een klanten helpt klanten community is.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Its me
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat klinkt vervelend. Omdat je al aangeeft dat je de app er meer malen af hebt gehaald en opnieuw hebt geïnstalleerd verwacht ik geen problemen met je toestel. Heb je het ook al eens geprobeerd via My Vodafone op je browser? Lukt het dan wel?

Als het dan nog steeds niet lukt, of dan wel maar mobiel nog niet, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone. Het beste voor deze vraag kan je stellen via Facebook of Twitter. Daar zitten mensen die je kunnen helpen. Wil je direct antwoord, gebruik dan de chat app om te chatten met de klantenservice.

Ik denk dat het via deze weg wel gaat lukken. Laat het nog even weten of het is gelukt of niet.
Via de community kan het niet verholpen worden omdat dit een klanten helpt klanten community is.
Its me
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy .

Dank je wel voor je snelle reactie.

Op de computer werkt wel alles, dus mijn account moet wel goed zijn zou je zeggen...
Helaas heb ik geen social media, dus ik zal het via de chat app proberen, hopelijk word die nog een keertje rustig zodat ze tijd hebben ^_^.

Mocht je nog andere tips hebben? 🙂
Groetjes!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Graag gedaan....
Je zou eventueel in je telefoon kunnen kijken of er nog data achter blijft van My Vodafone.
Ik heb zelf een iPhone en weet dat er altijd wel iets van data achter blijft en dat delete ik dan en dan weet ik ook zeker dat die helemaal schoon is van de My Vodafone app (zie: https://www.iculture.nl/tips/app-crash-iphone-ipad/).

Mocht je een ander toestel hebben dan zou ik niet weten hoe, al hoewel ik hier wel iets heb gevonden: https://support.google.com/nexus/answer/2668665?hl=nl

Oh, ik denk dat ze nu wel bereikbaar zijn hoor, het is nog vroeg 😉
Its me
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Contact gehad met vodafone, alles gereset door hun en nu werkt het perfect!

Heel erg bedankt!

Ja, dat bedenk ik mij ook net ( halve werkdag zit er al op voor mij, maar meeste mensen beginnen net haha)
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Bedankt voor het melden en veel plezier maar weer.
Fijne dag gewenst (ook al is het ******* weer) :blush:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic