LucieF

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naamswijziging contract

Tijdens een telefonisch contact met Ziggo werd mij een aanbod gedaan voor een nieuw mobiel abonnement bij Vodafone. Ik heb het aanbod geaccepteerd, vervolgens zou alles geregeld worden.
Helaas is dit niet correct afgehandeld. Het contract is op mijn man's naam gezet, ipv op mijn naam. Mijn man ontvangt nu ook steeds berichten van Vodafone aangaande mijn abonnement. Het in het contract genoemde legitimatietype en nummer zijn wel van mij. Het contract is dus gewoon niet juist.
Ik heb hierover al gechat met Vodafone, dit zou worden aangepast. Is helaas nog niet gedaan.

Hoe zorgt Vodafone/Ziggo er voor dat deze gemaakte fout wordt gecorrigeerd?
11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi LucieF
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jammer genoeg is dit niet op te lossen via de Community van Vodafone. Hier helpen klanten elkaar en dit probleem is niet op te lossen door een klant. Daarom adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of stuur een privé bericht via Facebook en/of Twitter en die mensen kunnen wat dieper in het systeem kijken en je mogelijk verder helpen.

Laat hier nog wel even weten hoe het is afgelopen, daar help je andere klanten ook weer mee.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels al opgelost LucieF en heb je contact nog gehad met mijn collega's?
LucieF
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven fijn dat je er nog naar vraagt, hopelijk kun jij me toch verder helpen.

Ik heb ma 6-1 jl contact gehad met de klantenservice en zij verwezen mij naar creditassessment.nl@vodafone.com. Als ik naar dit mailadres mijn rijbewijs en klantnr zou mailen, zou het geregeld worden.
Helaas krijg ik van hen het antwoord dat zij niet zomaar een telefoonnummer op een andere naam mogen zetten. Bijzonder, want dat is nou juist wat er gebeurt is: mijn telefoonnummer is op mijn man's naam gezet!

Er zat een link bij naar "contract overdragen", maar dat is nou juist het punt. Er is hier helemaal geen sprake van een contract overdragen. Ik vraag simpel om de gemaakte fout door Vodafone/Ziggo te corrigeren. Ik heb aangegeven dat ik niet van plan ben allerlei acties te ondernemen vanwege een administratieve fout (buiten mijn schuld) in de tenaamstelling.

Helaas heb ik hierna niets meer gehoord van creditassessment....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi LucieF
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het vervelende is dat zowel wij als klanten elkaar niet kunnen helpen maar ook Steven kan niet voor je in het systeem kijken vanwege privacy redenen. Daarom ook mijn advies stuur een privé bericht via Facebook en/of Twitter en die mensen kunnen wat dieper in het systeem kijken en je mogelijk verder helpen.

Je komt daar echt een stuk verder me en waarschijnlijk kunnen deze mensen je perfect helpen. Dus niet bellen maar echt via Facebook en/of Twitter en anders een chat online starten: chat kan je hier starten.
LucieF
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okee, dank voor je tip Energieboy
Ik ga opnieuw een poging wagen, want ik heb het via chat een aantal weken geleden al eens geprobeerd. Het leek toen opgelost, maar dus ook niet....:frowning2:
Jammer dat een overstap naar een andere provider zo loopt. Heb er al erg veel tijd en ergernis in zitten...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
LucieF wrote:
Okee, dank voor je tip Energieboy

Ik ga opnieuw een poging wagen, want ik heb het via chat een aantal weken geleden al eens geprobeerd. Het leek toen opgelost, maar dus ook niet....:frowning2:

Jammer dat een overstap naar een andere provider zo loopt. Heb er al erg veel tijd en ergernis in zitten...

Ik kan me goed voorstellen dat je er zo over denkt hoor. Zou ik zelf ook hebben.
Het zou ook niet zo moeten zijn dat je er zelf zoveel achteraan moet. Maar ja, uit ervaring weet ik wel dat via Facebook en/of twitter er mensen zitten die zeker goed kunnen helpen.

Vind echt heel vervelend voor je, als ik je kon helpen deed ik het direct :blush:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels voor je opgelost? Mocht het niet lukken, dan raad ik echt aan om de contract overdracht in te vullen. Hiermee weet ik zeker dat het correct wordt gezet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We zijn benieuwd naar een update @LucieF 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie meer volgt, zal het topic gesloten worden binnenkort LucieF
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic