Beantwoord

Netflix & Vodafone Red Pro Elite

  • 16 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

... ik kan er geen informatie over vinden:

  • is het Netflix abonnement voor 7,99€ /maand via Vodafone Smart Life een "Netflix basis" abonnement wat ik ook net zo goed voor het zelfde geld rechtsreeks bij Netflix kan afsluiten of gaat het hier om een standart HD abonnement voor 2 toestellen tegelijk?
  • met welk Vodafone abonnement zou ik dit kunnen koppelen? ook met Vodafone Red Pro Elite?
icon

Beste antwoord door Energieboy 16 augustus 2019, 15:46

Hoi @jorinij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op de eerste vraag kan ik je zeggen dat de prijzen hetzelfde zijn. Je bent dus net zoveel geld kwijt via Vodafone als wanneer je direct bij Netflix afsluit. De tweede vraag is vast een zakelijk abonnement? Ik weet niet of dit mogelijk is, je zou hierover de klantenservice van Vodafone van Vodafone kunnen bellen. Maar neem wel het zakelijke nummer, zie ook: https://www.vodafone.nl/zakelijk/

Meer info, zie: https://entertainment.vodafone.nl/mobiel-entertainment
Op deze pagina kan je ook inloggen, kan je ook zien of het werkt met je zakelijke nummer.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @jorinij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op de eerste vraag kan ik je zeggen dat de prijzen hetzelfde zijn. Je bent dus net zoveel geld kwijt via Vodafone als wanneer je direct bij Netflix afsluit. De tweede vraag is vast een zakelijk abonnement? Ik weet niet of dit mogelijk is, je zou hierover de klantenservice van Vodafone van Vodafone kunnen bellen. Maar neem wel het zakelijke nummer, zie ook: https://www.vodafone.nl/zakelijk/

Meer info, zie: https://entertainment.vodafone.nl/mobiel-entertainment
Op deze pagina kan je ook inloggen, kan je ook zien of het werkt met je zakelijke nummer.
@Energieboy hartelijk dank voor de snelle en duidelijke antwoord.

Ja, het is een zakelijk abonnement (en ik ben al bij Netflix dus als het op het zelfde neer komt ga ik daar niets aan veranderen) maar bedankt voor de infos...
Topic gesloten.