Marp

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerk Huijbergen slecht

Zijn er meer mensen die in Huijbergen slecht netwerk hebben en mobiel bellen.
En zijn er verbeteringen in aankomst Vodafone

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Marp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou het je zo niet kunnen zeggen of er mensen hier zijn die in Huijbergen niet goed kunnen bellen en/of internetten via Vodafone. Het beste wat je kan doen is kijken op het netwerk pagina van Vodafone en controleren of er misschien een storing is en/of werkzaamheden. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ook op die pagina een melding maken.

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Marp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou het je zo niet kunnen zeggen of er mensen hier zijn die in Huijbergen niet goed kunnen bellen en/of internetten via Vodafone. Het beste wat je kan doen is kijken op het netwerk pagina van Vodafone en controleren of er misschien een storing is en/of werkzaamheden. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ook op die pagina een melding maken.

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de stappen van de network check doorlopen Marp? Of heb je aan het einde een onderzoek aangemaakt?
Door een onderzoek aan te maken, gaan de collega's van de network crew hiermee aan de slag voor je.
Marp
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Steven alles door genomen behalve onderzoek heb ik nog niet aangemaakt.
Het is bekent in deze regio slecht netwerk en tijdens telefoongesprekken wordt je er af gegooid om dat het netwerk van slechte kwaliteit is.
Ik ben genoodzaakt om in een later stadium op zoek te gaan naar een andere provider die zijn netwerk en telefonie wel sterk genoeg is en voldoende bereik heeft.
Ik spreek hierbij voor de overige klanten die in Huijbergen zitten ,het is van slechte kwaliteit de rede is ook denk ik dat je dichtbij de Belgische grens zit.
Ik hoop dat Vodafone hier iets mee doet voor zijn klanten.
Ik geloof dat het een koste plaatje is, om dit netwerk te verbeteren ,maar we hebben het hier niet over een klein bedrijf .
Maar een groot bedrijf .
Die als hij zijn klanten wil behouden er iets tegen over staat.

Bedankt voor je reactie
Groet Martin
Marp
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Heb je de stappen van de network check doorlopen Marp? Of heb je aan het einde een onderzoek aangemaakt?
Door een onderzoek aan te maken, gaan de collega's van de network crew hiermee aan de slag voor je.

Dag Steven alles door genomen behalve onderzoek heb ik nog niet aangemaakt.
Het is bekent in deze regio slecht netwerk en tijdens telefoongesprekken wordt je er af gegooid om dat het netwerk van slechte kwaliteit is.
Ik ben genoodzaakt om in een later stadium op zoek te gaan naar een andere provider die zijn netwerk en telefonie wel sterk genoeg is en voldoende bereik heeft.
Ik spreek hierbij voor de overige klanten die in Huijbergen zitten ,het is van slechte kwaliteit de rede is ook denk ik dat je dichtbij de Belgische grens zit.
Ik hoop dat Vodafone hier iets mee doet voor zijn klanten.
Ik geloof dat het een koste plaatje is, om dit netwerk te verbeteren ,maar we hebben het hier niet over een klein bedrijf .
Maar een groot bedrijf .
Die als hij zijn klanten wil behouden er iets tegen over staat.

Bedankt voor je reactie
Groet Martin
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In dit geval raad ik dan ook aan om een onderzoek aan te maken. Dit geldt natuurlijk ook voor de andere klanten. Hierdoor zullen mijn collega's van de network check een onderzoek starten. Hoe meer meldingen over een plaats/stad binnen komen, hoe beter.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je een case aangemaakt Marp ?
Marp
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:
Heb je een case aangemaakt Marp ?

Hoe die ik dat Sharon het is niet alleen het netwerk maar slecht bereik telefonie je wordt met regelmaat afgesloten omdat het bereik niet optimaal is
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Snap ik. Volg de stappen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Aan het einde wordt een case aangemaakt voor onze technische afdeling. Deze gaat aan de hand van jouw input onderzoeken wat er aan de hand is in jouw omgeving. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je de stappen doorlopen van de Network Check @Marp?

Marp
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:

Heb je de stappen doorlopen van de Network Check@Marp?

Ja nu is het afwachten 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Oke top. Dan hoop ik dat daar iets uit komt. Ik zal voor nu het topic sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic