Netwerkprobleem postcode 3161 XC

  • 1 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

Beste Vodafaone.
Is er recent wat veranderd in het netwerk, de netwerkontvangst is significant verslechterd in huis postcode 3161 XC, deze klacht hoor ik ook uit postcode 3161JE waar binnen huis geheel geen dekking meer is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Is het bereik in jouw woonplaats verbeterd ondertussen? Of heb je wellicht een case aangemaakt voor onze Network Crew?
Er speelt op dit moment ook een storing zoals je kunt zien @htbroeke
Helaas kan ik niet inzien of er iets veranderd is aan de mast. Zodra de werkzaamheden en storing opgelost is en het netwerk is nog niet verbeterd, raad ik aan om de network check te doen. Aan het einde van de network check kun je een onderzoek aanmaken voor mijn collega's van de network crew.
Hoi Steven,
Het is al een aantal weken aan de gang dus dan zijn het wel lange werkzaamheden...))) is de mast verplaatst?
Hoi @htbroeke

Welkom op de Community!
Helaas is er op dit moment een storing en zijn er werkzaamheden op 3161XC
Via https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?marker-search-postal-code=3161+XC kun je de storing en werkzaamheden in de gaten houden.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak!