Marijedw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abbonnement

Op oudejaarsdag heb ik via Friend&Family een nieuw abonnement afgesloten. Ik heb bewust gekozen voor iets meer aanbetaling, zodat mijn maandkosten lager liggen. Nu staat er in mijn contract dat ik €48 per maand in plaats van €40 ga betalen. Ik heb hiervan nog een screenshot gemaakt. Hoe komt het dat ik nu ineens €48 moet gaan betalen?



Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marijedw
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk ga ik er een beetje vanuit dat je Vodafone & Ziggo hebt, aangezien ik zie dat je geen 20GB per maand hebt maar 40GB en dan heb je waarschijnlijk Ziggo en Vodafone samen. Je kortingen zijn niet terug te vinden op je contract omdat ze eerst moeten controleren of alles wel klopt en dan pas krijg je die korting. Misschien heb je nog andere extra korting ontvangen, die zal er dan ook pas vanaf gaan. Hieronder meer info over de VodafoneZiggo Samen aanbieding:

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/


Mocht je nog vragen hebben dan kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Fijne dag gewenst nog en laat even weten of het is gelukt.
Goed 2019 gewenst 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marijedw
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk ga ik er een beetje vanuit dat je Vodafone & Ziggo hebt, aangezien ik zie dat je geen 20GB per maand hebt maar 40GB en dan heb je waarschijnlijk Ziggo en Vodafone samen. Je kortingen zijn niet terug te vinden op je contract omdat ze eerst moeten controleren of alles wel klopt en dan pas krijg je die korting. Misschien heb je nog andere extra korting ontvangen, die zal er dan ook pas vanaf gaan. Hieronder meer info over de VodafoneZiggo Samen aanbieding:

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/


Mocht je nog vragen hebben dan kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Fijne dag gewenst nog en laat even weten of het is gelukt.
Goed 2019 gewenst 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Marijedw of heeft Energieboy je vraag hiermee beantwoord?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic