Beantwoord

nieuw abonnement

  • 6 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

ik stap over van een andere provider. Mijn abonnement loop hier 7 augustus af, en mijn abonnement begint bij jullie de 9de. Zou er ook een oplossing voor kunnen komen dat het overloopt? Ik moet bereikbaar zijn ivm, mijn werk!
icon

Beste antwoord door Energieboy 6 augustus 2019, 12:40

Hoi @Ilsehaan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien gaat dat wel goed hoor. Als je bij de vorige provider stopt dan gaat ook deze dezelfde dag in bij Vodafone. Heb wel vaker deze berichten gelezen maar dan is het altijd gewoon goed gegaan. Wil je daar toch zekerheid over hebben dan kan je het beste even de klantenservice van Vodafone, bellen of door een chat te starten.

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Dan kijken ze het ook voor je na.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Ilsehaan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien gaat dat wel goed hoor. Als je bij de vorige provider stopt dan gaat ook deze dezelfde dag in bij Vodafone. Heb wel vaker deze berichten gelezen maar dan is het altijd gewoon goed gegaan. Wil je daar toch zekerheid over hebben dan kan je het beste even de klantenservice van Vodafone, bellen of door een chat te starten.

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Dan kijken ze het ook voor je na.
Reputatie 6
Wanneer je overstapt van de ene provider naar de andere provider sluit dit altijd naadloos op elkaar aan @Ilsehaan. Het is (als het proces gewoon goed verloopt) nooit de bedoeling dat je een aantal dagen niet bereikbaar bent. Heb je contact opgenomen met onze klantenservice?
Het is geluk. Bedankt😊