Sabienchen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement met telefoon

Hallo, ik wil heel graag een nieuwe telefoon, de telefoon die ik nu heb is steeds vol, ook al heb ik bijna alle apps en oude foto's en berichten eraf gegooid en hij wordt vaak helemaal zwart en doet het dan 10 min. lang niet meer...

Ik dacht aan een Huawei P20 Lite.

Verder wil ik graag een goedkoper abonnement.
Ik betaal nu a meer dan 20 euro, maar ik wil daar graag onder zitten.

Is dat mogelijk?
Anders ga ik wel naar een andere provider.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zou je graag een persoonlijk aanbod willen doen! Helaas gaat dit niet via hier. Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Mijn collega's zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur. Zij kunnen met je mee kijken en een persoonlijk aanbod doen. Dit kan natuurlijk ook via een van onze winkels of via de chat. Via onze website zie je welke toestellen wij leveren en welke abonnementen wij hebben. https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/

Daarnaast raad ik je aan om je foto's op te slaan in Google drive of via Google foto's. Hierdoor hoef je ze niet op de telefoon te bewaren en raak je ze niet kwijt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Sabienchen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze vragen kunnen we via de community niet beantwoorden. Wij zijn ook klanten, die andere klanten helpen, en hier dus geen advies voor kan geven. Het best wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan of zelf kijken op de Vodafone site voor een abonnement met toestel.

Het is ook mogelijk om hulp te krijgen via de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je advies geven bij de keuze van een toestel en abonnement.

Succes en laat weten wat je hebt gekozen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zou je graag een persoonlijk aanbod willen doen! Helaas gaat dit niet via hier. Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Mijn collega's zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur. Zij kunnen met je mee kijken en een persoonlijk aanbod doen. Dit kan natuurlijk ook via een van onze winkels of via de chat. Via onze website zie je welke toestellen wij leveren en welke abonnementen wij hebben. https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/

Daarnaast raad ik je aan om je foto's op te slaan in Google drive of via Google foto's. Hierdoor hoef je ze niet op de telefoon te bewaren en raak je ze niet kwijt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic