Thijmen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement, oude MB’s

Ik heb een paar weken geleden een nieuw abonnement genomen bij Vodafone. Deze zou vanaf december in gaan. Ik zou 10GB krijgen. Nu had ik bij mijn oude abonnement 6GB. Je raad het al, op MijnVodafone staat dat ik voor deze maand nog 6GB heb. Moet ik nu nog wachten tot ze mijn gegevens aanpassen of moet ik contact opnemen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is je abonnement inmiddels al actief @Thijmen?
Je abonnement gaat in per de einddatum van je huidige abonnement. In My Vodafone kun je de einddatum opzoeken onder het kopje producten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Thijmen 
Wat leuk dat je je abonnement hebt laten verlengen. 
Als je deze hebt laten verlengen, ging je nieuwe abonnement dan in per 1 december? Het kan natuurlijk ook zijn dat je nog even geduld moet hebben en dat het in de loop van de dag wel goed komt te staan. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat het op een andere datum is in december, want je zegt dat deze in december in zou gaan, maar weet je ook welke dag? Misschien wel pas later als je oude abonnement afloopt?

Je kan natuurlijk even wachten, je kan ook even kijken in je My Vodafone tot wanneer je oude abonnement loopt en als je het echt heel snel en zeker wilt weten, dan kan je ook de klantenservice van Vodafone bellen of een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem en kijken wat er aan de hand is en/of wanneer je nieuwe abonnement ingaat.

Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Echter, hou er rekening mee dat het door Black Friday druk kan zijn (de nasleep) en dat je dan wat langer moet wachten op antwoord. Er komt ook wel een medewerker van Vodafone hier langs maar kan je niet zeggen wanneer. 

Moet je zelf maar even kijken wat je het liefst wilt doen. Succes!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is je abonnement inmiddels al actief @Thijmen?
Je abonnement gaat in per de einddatum van je huidige abonnement. In My Vodafone kun je de einddatum opzoeken onder het kopje producten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic