Albrecht

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuw abonnement vs verlengen

Beste vodafone,

Op 30-04-2019 heb ik onderstaande e-mail gestuurd. Daar heb ik een ontvangstbevestiging op gehad dat ik binnen 5 dagen reactie zou ontvangen. Twee dagen later komt daar een mail overheen dat de termijn niet gehaald kan worden en dat er ZO SNEL MOGELIJK een reactie komt we zijn nu 14 dagen verder en ik zou graag een oplossing voor mijn onderstaande vraag willen hebben en tevens een definitie van ZO SNEL MOGELIJK.

BEGIN QUOTE
Goedemorgen,
Ik was even wat aan het rondkijken voor het verlengen van mijn contract.
In de vodafone app staat dat jullie een leuk aanbod hebben voor mij.
Echter.....
Als ik de abonnementen laat doorrekenen met een nieuw abonnement of verlengen kom ik op dezelfde maandbedragen uit. In dit geval een S10 Plus 128 Gb black met een Red Essential, ziggo korting en geen bijbetaling voor het toestel. In beide gevallen kom ik op € 51,- per maand uit.
Tot zover "een leuk aanbod" als je bij vodafone blijft.......
Ik ben dan toch wel benieuwd waar dat leuke aanbod zit?
END QUOTE
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Albrecht
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je een aanbod doen als je je contract opnieuw laat vernieuwen. Denk dat je daar sneller antwoord krijgt dan afwachten of via hier. Aangezien de community is voor klanten, door klanten. En wij als klanten onder elkaar kunnen niet in het systeem kijken. Wat natuurlijk logisch is ?

Laat nog even weten hoe het is afgelopen. Vanaf morgenochtend zijn ze weer bereikbaar.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Albrecht
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je een aanbod doen als je je contract opnieuw laat vernieuwen. Denk dat je daar sneller antwoord krijgt dan afwachten of via hier. Aangezien de community is voor klanten, door klanten. En wij als klanten onder elkaar kunnen niet in het systeem kijken. Wat natuurlijk logisch is ?

Laat nog even weten hoe het is afgelopen. Vanaf morgenochtend zijn ze weer bereikbaar.
Albrecht
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Energieboy,

Dank, doe ik.
Wel vreemd dat Vodafone het forum als contactmogelijkheid voorsteld.
Maar goed ik bel morgen wel even.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het forum is geen verkoopkanaal. Dit is omdat wij geen gegevens inzien Albrecht
Wel is het mogelijk om een discussie te starten of een vraag te stellen over de diensten en producten. Het kan voorkomen dat wij je door moeten verwijzen naar een andere afdeling.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?
Albrecht
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemorgen,
Net contact gehad met Vodafone voor de leuke aanbieding moet je bellen. Dat werkt niet via site ondanks dat je ingelogd bent.
Vragen zijn beantwoord.
Mg een slotje op.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Wat goed zeg, veel plezier met je nieuwe aanbieding 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, heel veel plezier met de aanbieding Albrecht
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic