Nvdcoolwijk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw simkaart gebruiken nodig?

Hallo

ik heb mijn abbonement verlengd naar de L variant. Is het noodzakelijk om de nieuwe simkaart te gebruiken?? En wat doe ik met de oude simkaart??

Groet Nancy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Nvdcoolwijk

Welkom op de Community!
Wat leuk om te lezen dat je weer voor ons kiest :grinning:

Als je de oude simkaart nog kan gebruiken, hoef je niet perse de nieuwe te activeren.
Je kunt de nieuwe simkaart dan bewaren. Natuurlijk mag je de nieuwe simkaart ook activeren. De oude simkaart mag je dan weggooien.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Nvdcoolwijk

Welkom op de Community!
Wat leuk om te lezen dat je weer voor ons kiest :grinning:

Als je de oude simkaart nog kan gebruiken, hoef je niet perse de nieuwe te activeren.
Je kunt de nieuwe simkaart dan bewaren. Natuurlijk mag je de nieuwe simkaart ook activeren. De oude simkaart mag je dan weggooien.
Nvdcoolwijk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven,

Dank voor je snelle reactie!

Als de optie er is om mijn huidige simkaart te blijven gebuiken dan doe ik dat liever.
Geen kans op nummer verliezen :). Ontstaat er geen probleem met de hogere data die ik krijg vanuit het luxere abbonement? Er zit een formulier bij dat de simkaart kan retouneren. Is dat wat ik moet doen?

Groet Nancy
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Nvdcoolwijk
Zoals Steven al schreef, je kan gewoon je oude SIMkaart blijven gebruiken en daar zitten geen nadelen aan vast. Ook geen data verlies of iets. Als je je oude SIMkaart al een hele lange tijd hebt dan kan het wel zijn dat de nieuwe wat beter in elkaar zit en bij sommige nieuwe telefoons is het dan lekkerder (misschien ook eigen gevoel) om een nieuwe SIMkaart te gebruiken. Maar het hoeft dus niet.

De nieuwe SIMkaart zou ik gewoon lekker bewaren. Je weet maar nooit of je hem nog eens nodig hebt, dan heb je dit alvast in huis. Hopende dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Nvdcoolwijk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reactie super!
Fijne dag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic