babetteverhoef

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

nieuw toestel en klacht winkel

ik heb zojuist 3 keer het hele belmenu op zowel 1200 als 1201 doorlopen en wordt steeds in een cirkeltje rondgeleid totdat de verbinding verbroken wordt; schandalig.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
babetteverhoef
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ha Energieboy 🙂

Ik heb uiteindelijk via een ander nummer en weer hetzelfde menu wel iemand aan de telefoon gekregen. Ik belde eigenlijk om een klacht in te dienen over de onwetendheid van het personeel in de winkels, en de gevolgen daarvan voor mijn aankoop, die dan weer helemaal niet werd opgepakt. Ik moet naar de desbetreffende winkel terug...

Afijn, erg bedankt voor je snelle reactie en een fijne avond nog!

Babette

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi babetteverhoef
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, wat vervelend is dat zeg. Kan me goed voorstellen dat je daar een beetje van baalt. Het vervelende is dat we er hier op de community niet zoveel aan kunnen doen want hier helpen klanten elkaar en ik kan je niet echt helpen door het menu te komen.

Kan je wel advies geven om dan de klantenservice te benaderen door een chat te starten of door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Dan hoef je niet te bellen en heb je waarschijnlijk sneller antwoord.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of je ze te pakken hebt gehad 🙂
babetteverhoef
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ha Energieboy 🙂

Ik heb uiteindelijk via een ander nummer en weer hetzelfde menu wel iemand aan de telefoon gekregen. Ik belde eigenlijk om een klacht in te dienen over de onwetendheid van het personeel in de winkels, en de gevolgen daarvan voor mijn aankoop, die dan weer helemaal niet werd opgepakt. Ik moet naar de desbetreffende winkel terug...

Afijn, erg bedankt voor je snelle reactie en een fijne avond nog!

Babette
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic