Beantwoord

Nieuwe bundel

  • 2 januari 2019
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Hallo vodafone,
Ik heb paar dagen geleden een nieuwe bundel afgesloten (ik heb verlengt),
Ik heb ook een mail daar over gekregen met daarin dat me nieuwe bundel actief is vanaf 27-12-2018.
Het is nu 27 december 2018 geweest en heb nog steeds niet me 20 GB!!!
Dit is de eerste keer dat dit gebeurt want heb vaker wat verlengt en kreeg me nieuwe bundel gelijk de volgende maand.
Please vodafone reageer hier op, want als ik jullie service wil bellen krijg ik niemand aan de telefoon.
Alvast Bedankt!
icon

Beste antwoord door Energieboy 3 januari 2019, 08:36

Hoi @Treni01
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heeft dit iets te maken met Vodafone en Ziggo samen?
(onderstaande info is ook van toepassing bij mensen die verlengen, ze gaan het dan opnieuw controleren)

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's. Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Ik raad je aan om dit te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres).
Je kan Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat ze met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan dit niet wegens privacy redenen!

Succes en laat nog even weten als het gelukt is en excuus dat ik je bericht zo laat pas heb gezien.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Treni01
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heeft dit iets te maken met Vodafone en Ziggo samen?
(onderstaande info is ook van toepassing bij mensen die verlengen, ze gaan het dan opnieuw controleren)

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's. Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Ik raad je aan om dit te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres).
Je kan Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat ze met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan dit niet wegens privacy redenen!

Succes en laat nog even weten als het gelukt is en excuus dat ik je bericht zo laat pas heb gezien.
Heeft @Energieboy je vragen beantwoord? Of heb je hier nog vragen over @Treni01?
Reputatie 6
Geen reactie, topic gesloten.