Hoi
Treni01 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heeft dit iets te maken met Vodafone en Ziggo samen?
(onderstaande info is ook van toepassing bij mensen die verlengen, ze gaan het dan opnieuw controleren)
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's. Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Ik raad je aan om dit te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres).
Je kan Vodafone een berichtje sturen via
Facebook of
Twitter zodat ze met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan dit niet wegens privacy redenen!
Succes en laat nog even weten als het gelukt is en excuus dat ik je bericht zo laat pas heb gezien.