Beantwoord

Nieuwe data bundel niet zichtbaar in de app.

  • 21 maart 2019
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe data bundel bij mijn sim-only abonnement, de nieuwe bundel is wel zichtbaar op de website maar niet in de my-vodafone app op mijn mobiel. Wanneer zal het daar ook zichtbaar worden?
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 maart 2019, 12:02

Hoi @pdvanhelden
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou de app eens kunnen verwijderen van je telefoon en dan weer opnieuw installeren.
Weer opnieuw inloggen en ik denk dat het dan wel weer werkt. Mocht het niet zo zijn dan zit er misschien een vertraging in het doorgeven. Duurt het dan nog langer voor je het goed te zien krijgt dan zou ik een FEEDBACK geven in de My Vodafone app. (op de pagina bundel info, daar boven in beeld op het ? (vraagteken) klikken en dan op Feedback - geef daar info dat het niet klopt en dan kan de juiste afdeling daar even naar kijken).

Succes en laat even weten of het is gelukt 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @pdvanhelden
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou de app eens kunnen verwijderen van je telefoon en dan weer opnieuw installeren.
Weer opnieuw inloggen en ik denk dat het dan wel weer werkt. Mocht het niet zo zijn dan zit er misschien een vertraging in het doorgeven. Duurt het dan nog langer voor je het goed te zien krijgt dan zou ik een FEEDBACK geven in de My Vodafone app. (op de pagina bundel info, daar boven in beeld op het ? (vraagteken) klikken en dan op Feedback - geef daar info dat het niet klopt en dan kan de juiste afdeling daar even naar kijken).

Succes en laat even weten of het is gelukt 🙂
Het klopt inderdaad dat de app even nodig heeft om te synchroniseren. Hierdoor kan het zijn dat je daarin nog je oude tegoed ziet.
Reputatie 6
Is alles ondertussen weer up to date @pdvanhelden ?
Reputatie 6
Geen reactie, topic is gesloten.