Fembal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nieuwe klant

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je als nieuwe klant een sim only- abonnement zonder nummerbehoud afsluit, je simkaart ontvangt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fembal 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Dat ligt er maar net aan hoe druk het bij Vodafone is maar ik verwacht dat je toch wel binnen 2 tot 5 werkdagen je SIMkaart binnen hebt. Als nieuwe klant moet je met het volgende rekening houden, lees deze pagina maar eens: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering

Wil je meer weten, bel dan de klantenservice van Vodafone voor het bestellen van je SIM-only en dan kunnen ze direct melden hoe lang het duurt. Uiteraard kan je nog beter langs een Vodafone winkel gaan, daar heb je hem natuurlijk sneller in handen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fembal 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Dat ligt er maar net aan hoe druk het bij Vodafone is maar ik verwacht dat je toch wel binnen 2 tot 5 werkdagen je SIMkaart binnen hebt. Als nieuwe klant moet je met het volgende rekening houden, lees deze pagina maar eens: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering

Wil je meer weten, bel dan de klantenservice van Vodafone voor het bestellen van je SIM-only en dan kunnen ze direct melden hoe lang het duurt. Uiteraard kan je nog beter langs een Vodafone winkel gaan, daar heb je hem natuurlijk sneller in handen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels de simkaart ontvangen @Fembal of heb je al meer duidelijkheid wanneer de simkaart jouw kant uitkomt? 

Fembal
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Steven, ik heb gisteren de simkaart ontvangen! Dank je wel! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super en alvast welkom! Fijne avond.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic