LangeDon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Prepaid Simkaart aanvragen

Goedemiddag

Ik maak op dit moment nog gebruik van een oude standaard afmeting simkaart voor mijn mobiel.
Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht hierin gaar alleen het simkaart formaat nano.
Hierdoor kan ik mijn oude standaard kaart niet meer gebruiken, deze is ook niet te knippen naar het formaat nano.
Via jullie website zou je die via 0800-0094 moeten kunnen aanvragen.
Helaas lukt mij dit niet, daar ik nergens zo'n optie hoor , of naar verwezen wordt.
Daarom maar op deze manier.

Wat kan ik doen om mijn standaard pre-paid simkaart te laten vervangen door een nano/micro kaart? en thuis gestuurd te krijgen?


Ik wil mijn huidige nummer wel  behouden.

Kan ik zo'n nieuwe simkaart via deze site aanvragen/bestellen?
Zo ja, hoe dan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb het even voor de zekerheid nagevraagd.  Dat is zeker mogelijk @LangeDon 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @LangeDon 

 

Indien je het nummer wilt behouden, mag je langs een van onze winkels gaan. Neem wel een geldige ID bewijs mee. Mijn collega's in de winkel kunnen je nummer overzetten op je nieuwe simkaart. Via de website is er alleen de mogelijkheid om een nieuwe simkaart te bestellen met een nieuw nummer. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

LangeDon
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Bedankt voor uw bericht, ik zag in een oud topic dat het wel mogelijk zou zijn om een vervangende simkaart aan te vragen via een bericht met twitter of facebook. Is dit nog mogelijk? aangezien het voor mij moeilijk is om naar de Vodafone winkel te gaan i.v.m. straatvrees / fobie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb het even voor de zekerheid nagevraagd.  Dat is zeker mogelijk @LangeDon 

LangeDon
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Dus als ik contact zoek via twitter of facebook dan kunnen hun mij verder helpen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt 🙂 Ik had al van mijn collega begrepen dat hij je bericht binnen had gekregen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic