Vraag

Nieuwe Simkaart aanvragen. Hoe moeilijk kan dat zijn?

  • 5 september 2019
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Ik heb een redelijk oude SGS5 (Ziggo, inmiddels dis Vodafone). Deze werd wat traag. Recentelijk een SGS7 gekocht. Alles over gezet. Bleek niet te kunnen bellen of gebeld worden met mijn oude SIM-kaart. Alles geprobeerd dus ik dacht dat het misschien aan mijn jarenoude SIM-kaart lag. Geprobeerd een nieuwe SIM-kaart te bestellen. Nergens mogelijk! Hoe doe ik dit? Ja, naar een "Vodafone-shop in uw buurt gaan met identiteitsbewijzen" maar zoiets moet toch online in een paar dagen te regelen zijn, verdorie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @takkeherrie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Naar mijn weten kan je gewoon Vodafone bellen om te vragen of ze je een nieuwe SIMkaart kunnen toezenden. Bel eens naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Volgens mij moet dit geen probleem zijn hoor.

Het gaat sneller als je langs een winkel gaat, dat is wel zo. Maar bellen is ook gewoon mogelijk 🙂
Hoi @takkeherrie

Welkom op de Community! Is het gelukt met een simkaart te bestellen?
Mocht dit niet het geval zijn, stuur ons een berichtje via Facebook, Twitter of start een Chat.