noordste

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe simkaart activeren

Inmiddels zit ik al ruim 2 maanden te wachten op een oplossing voor het activeren van een nieuwe simkaart die ik besteld had tbv mijn nieuwe iphone (mede besteld vanwege de nieuwe functionaliteiten). Simkaart geleverd, maar activeren? lukt niet, ondanks alle adviezen: toestel een uur uitzetten, 30 minuten wachten, 12 uur wachten, 24 uur wachten, na 15 minuten weer proberen, herhaaldelijk contact opnemen met vodafone...

En dan wordt het muisstil, dus dan maar weer zelf contact leggen:

"Ik zie dat door een bestelling die vast hangt in het systeem, de sim niet geactiveerd kan worden. Omdat er weinig schot in uw dossier zit, heb ik de afdeling die dit soort problemen oplost, nogmaals er op gewezen dat er nog altijd geen oplossing is. Zij gaan het probleem verder onderzoeken en zo snel mogelijk voor u oplossen. "

Je raadt het al: inmiddels zijn we weer een week verder...

Tot nu toe ook geprobeerd/gemerkt:

Sim-kaart niet te vinden in account (MyVodafone)
Sim activeren via de wizard/telefoon werkt ook niet
Ticket is verdwenen uit MyVodafone, maar bestaat kennelijk nog wel
Aangedragen oplossingen (zie boven) werken ook niet

Iemand nog een suggestie (behalve weggaan bij Vodafone)?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi noordste
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat is ook wel heel erg vervelend. Zo lang al wachten op het activeren van je SIMkaart. Ik kan je daar niet mee helpen omdat ik geen medewerker ben van Vodafone maar ik kan je wel advies geven. Mijn advies is om naar een Vodafone winkel te gaan en daar eens te overleggen wat te doen. Misschien kunnen ze daar je SIMkaart zo omwisselen en een nieuwe activeren?

Het is natuurlijk maar een idee, weet niet of het daar wel werkt. Dit is natuurlijk ook niet handig, zeker niet als je alles per telefoon moet doen en geen contact hebt moet iemand. Hoop dat je met een winkel meer geluk hebt en dat het dan snel is opgelost.

Anders misschien even een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter. Wie weet kunnen deze mensen je nog helpen? Je kunt het altijd proberen.

Succes en ik hoop echt dat het snel voor je opgelost kan worden. Zo lang wachten op service van Vodafone is natuurlijk ook niet normaal en begrijp best dat je nu al weer het idee hebt om weg te gaan bij Vodafone. Al hoewel ik hoop dat ik je met mijn advies heb kunnen helpen en dat je straks toch weer tevreden bent en blijft. Geen goede start 😞

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi noordste
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat is ook wel heel erg vervelend. Zo lang al wachten op het activeren van je SIMkaart. Ik kan je daar niet mee helpen omdat ik geen medewerker ben van Vodafone maar ik kan je wel advies geven. Mijn advies is om naar een Vodafone winkel te gaan en daar eens te overleggen wat te doen. Misschien kunnen ze daar je SIMkaart zo omwisselen en een nieuwe activeren?

Het is natuurlijk maar een idee, weet niet of het daar wel werkt. Dit is natuurlijk ook niet handig, zeker niet als je alles per telefoon moet doen en geen contact hebt moet iemand. Hoop dat je met een winkel meer geluk hebt en dat het dan snel is opgelost.

Anders misschien even een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter. Wie weet kunnen deze mensen je nog helpen? Je kunt het altijd proberen.

Succes en ik hoop echt dat het snel voor je opgelost kan worden. Zo lang wachten op service van Vodafone is natuurlijk ook niet normaal en begrijp best dat je nu al weer het idee hebt om weg te gaan bij Vodafone. Al hoewel ik hoop dat ik je met mijn advies heb kunnen helpen en dat je straks toch weer tevreden bent en blijft. Geen goede start 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status noordste ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons noordste? Mocht er geen reactie komen, dan zal ik het topic binnenkort sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic