Patricia84

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe simkaart nodig

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht en nu past mijn sim kaart er niet in. Heb nu een kleinere simkaart nodig voor een samsung S6. Kunnen jullie mij helpen en een nieuwe hiervoor sturen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Patricia84

Welkom op de Community!
Het is zeker mogelijk om een nieuwe simkaart te krijgen. Je kunt hiervoor langs een winkel gaan. Je krijgt de simkaart direct mee. Zorg er wel voor dat je een geldige ID kaart bij je hebt. Het is ook zeker mogelijk om er eentje op te sturen. Hiervoor mag je bellen met 1201, een chat starten of ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Dan sturen wij de simkaart voor je op.
Via hier kan ik helaas geen bestellingen doen omdat ik wegens privacy redenen, niet in de systemen kan.
Alvast heel veel plezier met de Samsung S6 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Patricia84

Welkom op de Community!
Het is zeker mogelijk om een nieuwe simkaart te krijgen. Je kunt hiervoor langs een winkel gaan. Je krijgt de simkaart direct mee. Zorg er wel voor dat je een geldige ID kaart bij je hebt. Het is ook zeker mogelijk om er eentje op te sturen. Hiervoor mag je bellen met 1201, een chat starten of ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Dan sturen wij de simkaart voor je op.
Via hier kan ik helaas geen bestellingen doen omdat ik wegens privacy redenen, niet in de systemen kan.
Alvast heel veel plezier met de Samsung S6 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 🙂
Patricia84
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi steven,
Maar blijft mijn nummer dan nog geldig want ik wil eigenlijk geen ander telefoonnummer.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Jazeker, je kunt aangeven dat het ter vervanging van je oude simkaart is. Dan wordt het simkaartje gekoppeld aan je nummer zodat je hem niet kwijt raakt Patricia84 🙂
Patricia84
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oké fantastisch. Dankjewel voor de informatie ???
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Fijn weekend alvast!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic