Anne3005

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe zakelijke klant, problemen met bestelling en lange wachttijden telefonische helpdesk

Goedemorgen,

Ik ben sinds 2 september zakelijk klant geworden bij jullie maar heb al diverse keren de helpdesk moeten bellen omdat

  • Mijn bestelling niet goed in het systeem stond (ik had multisim only abbo nodig en duo-sim only stond in de bestelling) Ik kwam hier vorige week achter toen ik de mail kreeg om een afspraak met Dynalogic te maken voor afleveren. Ik ben toen gaan bellen en na 15 minuten kreeg ik iemand aan de lijn (adviseur via terugbelfunctie van de site) Deze heeft mij doorverbonden naar order status waar ik nogmaals 20 minuten in de wacht heb gestaan.


  • De datum van overstappen (nummerbehoud) staat verkeerd. Staat nu op 21 september 2021 voor een contract ingangsdatum van 1 oktober 2019?
  • Ik heb nog geen aangepast contract ontvangen of überhaupt een bevestiging via mail dat de wijzigingen zijn verwerkt.

Ik probeer jullie hierover telefonisch te bereiken op dit moment en sta nu al 30 minuten in de wacht.
Wat gaat hier mis en waarom duurt het zolang voordat ik iemand kan spreken? Als nieuwe klant vind ik dit een vreemde gewaarwording en totaal niet servicegericht.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne3005
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels heb ik iemand gesproken en die heeft mijn vragen netjes beantwoord. Ik hoop wel dat de lange wachttijden snel opgelost kunnen worden (had met de nieuwe IPhone te maken? zei de medewerker)
Ik ben inmiddels geholpen :slight_smile:

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anne3005
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels heb ik iemand gesproken en die heeft mijn vragen netjes beantwoord. Ik hoop wel dat de lange wachttijden snel opgelost kunnen worden (had met de nieuwe IPhone te maken? zei de medewerker)
Ik ben inmiddels geholpen :slight_smile:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Anne3005,

Goed om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Het is de laatste dagen inderdaad wat drukker in verband met de release van de nieuwe iPhone in september. Onze excuses voor het ongemak. Ik zal dit topic nu wel sluiten, aangezien je via onze klantenservice al geholpen bent 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic