Beantwoord

Nog steeds geen steun voor goede doelen.

  • 3 mei 2019
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

  • Ontdekker
  • 2 reacties
Hhoelang gaat het duren voor dat Vodafone iets doet, na laatste update is het niet meer mogelijk om te Doneren. Al meerdere keren hier melding over gedaan, maar men zit te wachten tot er heel veel mensen klagen is het antwoordt als dit de service is van Vodafone dan vraag ik mij af of doneren voor goede doelen zin heeft. Feedback zijn leuk maar word ook niets mee gedaan. Jammer dat dit zo gebeurd.
icon

Beste antwoord door Steven 8 mei 2019, 03:47

Het onderzoek loopt inmiddels @A.B.
Mocht ik meer te horen krijgen, dan laat ik dit weten.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @A.B
Zoals je weet zijn er al meerdere topics geopend en heb je zelf ook al andere topic met deze vraag. Het heeft eigenlijk niet zoveel zin om dan weer een nieuwe topic te openen. Een storing kan altijd gebeuren. Via deze weg kunnen we je niet veel verder helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is. De moderator kan het, net zoals jij doet, melden bij de afdeling (feedback geven).

Kun je eens proberen om de weergavezoom in het toestel op standaard te zetten. Bij sommige mensen werkt dit namelijk en kunnen ze weer in de app (en dan lukt het doneren ook). Je zou het eens kunnen proberen en anders is het toch gewoon nog even afwachten.

Doneren is natuurlijk ook belangrijk, zeker als je het als optie mogelijkheid hebt, maa gelukkig ligt het netwerk er niet uit ūüėÄūüėČ. Voor nu in ieder geval een fijn weekend en ik hoop met je mee dat het snel is opgelost.
Reputatie 7
Badge +17
Let op: er is een app update!!
Ik heb hem hier net binnen gekregen via de app store.

Download deze en ik hoop dat het is opgelost.
ūüėÄ
Mocht het niet opgelost zijn, laat een onderzoek aanmaken via de klantenservice @A.B
Dit is een iets ander traject dan feedback leveren via de app. Hierdoor kan de technische dienst onderzoeken waar het mis gaat.
Reputatie 6
Heb je een onderzoek laten starten bij de technische dienst @A.B ?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Sharon
Op dit moment is Steven er mee bezig.
Denk dat het het beste is dat hij hier ook mee verder gaat.
Je krijgt anders meerdere topics die reeds zijn aangemaakt door topic starter.

ūüėÄūüĎć
Het onderzoek loopt inmiddels @A.B.
Mocht ik meer te horen krijgen, dan laat ik dit weten.
Topic gesloten, onderzoek is aangemaakt.