Berit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia 7 plus geeft wifi problemen

Sinds een aantal dagen kan mijn Nokia 7 plus de wifi verbinding thuis niet vast houden.... De wifi is prima en op andere telefoons/t.v. en laptop geeft het geen probleem. Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart/ uitgezet en wifi gereset...….niets helpt. Soms heel even verbinding maar vrijwel steeds op 4G...…

Graag hulp!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Berit,

Welkom op de Community!
Ervaar je dit ook met andere netwerken?
Wat je zou kunnen doen is eens controleren of er een update is voor je toestel. Daarnaast raad ik aan om te controleren of je de optie slimme netwerkwissel/ Wi-Fi assistentie hebt aan staan. Staat deze aan, dan mag je deze optie uitzetten. Hiermee geef je toestemming aan het toestel, dat als het netwerk van ons sterker is dan de Wi-Fi, het toestel over op het netwerk gaat in plaats van de Wi-fi gebruikt.
Deze optie vind je terug onder je Wi-Fi instellingen of bij je instellingen van data.
Laat je weten of dit geholpen heeft?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Berit,

Welkom op de Community!
Ervaar je dit ook met andere netwerken?
Wat je zou kunnen doen is eens controleren of er een update is voor je toestel. Daarnaast raad ik aan om te controleren of je de optie slimme netwerkwissel/ Wi-Fi assistentie hebt aan staan. Staat deze aan, dan mag je deze optie uitzetten. Hiermee geef je toestemming aan het toestel, dat als het netwerk van ons sterker is dan de Wi-Fi, het toestel over op het netwerk gaat in plaats van de Wi-fi gebruikt.
Deze optie vind je terug onder je Wi-Fi instellingen of bij je instellingen van data.
Laat je weten of dit geholpen heeft?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Is het inmiddels opgelost?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic