Beantwoord

nummerbehoud

• 11 mei 2019
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken

Kreeg een sms dat ik de code van het nummerbehoud nog moest invullen.
Wat is dit en waarom moet ik dit invullen??
icon

Beste antwoord door Energieboy 11 mei 2019, 17:48

Hoi @Joepie777
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het goed is dan moest je die code invoeren op de website van Vodafone bij het aangeven van nummerbehoud. Heb je deze pagina niet meer dan? Er van uitgaande dat je over stapt van een andere provider naar Vodafone.

Ik denk dat je het best contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je waarschijnlijk ook verder helpen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Joepie777
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het goed is dan moest je die code invoeren op de website van Vodafone bij het aangeven van nummerbehoud. Heb je deze pagina niet meer dan? Er van uitgaande dat je over stapt van een andere provider naar Vodafone.

Ik denk dat je het best contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je waarschijnlijk ook verder helpen.
Reputatie 6
Hoi @Joepie777

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Of is het zelf nog gelukt met de code?
heb contact met de klantenservice gehad, en het is opgelost.
Bedankt.
Super @Joepie777
Ik zal het topic sluiten.