Thijs.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud bij Vodafone Abonnement naar Prepaid

Ondanks minimaal 9 uur telefonisch contact met de klantenservice en 4 bezoeken aan de Vodafonewinkel te Deventer krijg ik geen reactie terug op incident 190409-001722.

Naar blijkt heeft Vodafone al anderhalf jaar een storing bij omzetten van abonnement naar prepaid in geval van nummerbehoud. Dit is mij na 3 maanden bijna wekelijks contact met de Vodafone klantenservice verteld nadat ik zelf weer contact had opgenomen met het verzoek voor een statusupdate. Naar blijkt zijn hiervan maandelijks 5000 klanten de dupe en een oplossing is niet voorhanden.

Advies gekregen om over te stappen naar andere provider. Maar nu blijkt mijn nummer niet meer actief waardoor ik geen bevestigings- SMS kan ontvangen om e.e.a. te regelen.

Ik voel mij niet serieus genomen en wil graag een oplossing.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor de terugkoppeling!
Doordat ik geen gegevens in zie, kan ik ook geen voorbeeld erbij pakken om het aan te kaarten.
Super dat het voor jou inmiddels verholpen is en dat nummerbehoud goedgekeurd is!

Ik zal intern (na aanleiding van jouw reactie en topic) dit doorspelen. Zodat er na dit hele proces gekeken kan worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Thijs.

Welkom op de Community!
Als ik het goed begrijp probeer je nummerbehoud aan te vragen. Echter wordt je nummer niet omgezet en ben je hier al 3 maanden mee bezig (via mail en telefonisch contact). Daarnaast geef je zelfs aan dat je het nummer al kwijt bent, waardoor er geen nummerbehoud meer mogelijk is.
Ik kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent en dat je dit opgelost wilt zien. Is er inmiddels ook al een onderzoek aangemaakt?

Via de Community heb ik helaas niet de mogelijkheid om in onze systemen het een en ander voor je te checken. Dit is in verband met jouw privacy en omdat dit een openbaar forum is.
Kun jij ons hierover een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kunnen wij met jou meekijken en hierover een onderzoek aanmaken. Mocht je liever dit via de chat of via de telefoon bespreken, dan mag dit natuurlijk ook.
Ik hoop voor je dat dit snel opgelost wordt!.
Thijs.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Steven


Mijn bericht begon met de mededeling dat ik al 9 uur telefonisch contact achter de rug had. Waarom zou het dan via chat of Social wel lukken?

Je gaf aan dat je e.e.a. vanwege privacy niet kan checken. Geen probleem. Wat bijvoorbeeld wél kon is het probleem aankaarten bij je collega's en een algemeen bericht uitdoen naar alle gedupeerden.

Maar goed. Ik ben intussen geholpen doordat ik ook via een email naar alle vindbare Vodafone-adressen een mail heb verzonden.

Dit was samengevat mijn laatste reactie:

Doordat een Vodafone collega het nummer afgelopen ochtend weer heeft vrijgegeven heb ik mijn nummer kunnen omzetten naar Ben via een SMS bevestiging:

Je nummerbehoud is goedgekeurd. Je huidige aanbieder heeft mij laten weten dat je mobiele nummer vanaf 07-06-2019 overgezet kan worden naar Ben. Ik zet jouw nummer dan ook op 07-06-2019 over naar Ben. Het overzetten vindt plaats tussen 8:30 en 17:30 uur.
Aangezien ik het nummer niet gebruik maakt de doorlooptijd voor mij niet zoveel uit. Wel hoop ik dat jullie voorkomen dat er nog een onterechte factuur vanuit Vodafone komt in de tussentijd.

Voor nu ben ik blij dat mijn nummerbehoud nu wel succesvol is verlopen door de overstap naar een andere provider.

Nu nog de taak aan jullie om de 4999 andere klanten met hetzelfde probleem te helpen, het personeel in de shops goed in te lichten en er voor te zorgen dat klanten niet 3 maanden in het ongewisse worden gelaten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor de terugkoppeling!
Doordat ik geen gegevens in zie, kan ik ook geen voorbeeld erbij pakken om het aan te kaarten.
Super dat het voor jou inmiddels verholpen is en dat nummerbehoud goedgekeurd is!

Ik zal intern (na aanleiding van jouw reactie en topic) dit doorspelen. Zodat er na dit hele proces gekeken kan worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic