Amber88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nummerbehoud code

Sinds 2 weken heb ik mijn abonnement aangepast naar Red Together en mijn dochter’;s telefoonnummer toegevoegd aan het abonnement. Zij heeft een prepaid, en nummerbehoud was geen probleem volgens Vodafone. Dus weer hebben nummerbehoud geregeld. Er is een sms naar de telefoon van mijn dochter gestuurd waarin een code staat, de nummerbehoud code. In de sms staat dat deze code moet worden ingevuld op Vodafone,nl zonder verdere uitleg waar op mijn Vodafone. Inmiddels heb ik alles uitgespit, mijn accounts mijn status van de bestelling van he nieuwe contract,. Alles. Nergens te vinden waar de nummerbehoud code moet worden ingevuld. We zijn inmiddels al 2 weken verder en nog steeds werkt het niet. Het is nergens te vinden waar dit moet worden ingevuld. De medewerkster aan de telefoon vertelde al dat we een nummerbehoud code zouden krijgen, alleen vertelde zij dat het zich vanzelf wijst. NIets is dus minder waar. Help!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Amber88
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat de medewerker zegt klopt wel. Want zodra je een code aanvraagt krijg je via je mobiel een SMS en dan komt er, als het goed is, op je scherm de mogelijkheid om die code in te voeren. Zo heb ik dit ook moeten doen, daarom snap ik de opmerking wel van de medewerker van Vodafone.

Maar heel vreemd dat jij dan deze niet ziet en dat je ook geen mogelijkheid hebt om deze code ergens in te voeren. Misschien dan toch handig om nog eens met de klantenservice van Vodafone te bellen en/of door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er nu aan de hand is en of de bestelling nu loopt of niet.

Via de Community is het niet uit te zoeken omdat wij klanten onder elkaar zijn.
Wel een beetje gek dat het niet werkt en ik hoop dat je er met de klantenservice van Vodafone wel mee verder komt. Mocht je liever een gesprek willen via Facebook en/of Twitter, dan kan dat ook door ze een privé berichtje te sturen. Misschien dat deze ook nog voor je kan kijken wat er aan de hand is. (maar bellen gaat sneller)

Succes in ieder geval en hoop dat het snel is opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Amber88
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat de medewerker zegt klopt wel. Want zodra je een code aanvraagt krijg je via je mobiel een SMS en dan komt er, als het goed is, op je scherm de mogelijkheid om die code in te voeren. Zo heb ik dit ook moeten doen, daarom snap ik de opmerking wel van de medewerker van Vodafone.

Maar heel vreemd dat jij dan deze niet ziet en dat je ook geen mogelijkheid hebt om deze code ergens in te voeren. Misschien dan toch handig om nog eens met de klantenservice van Vodafone te bellen en/of door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er nu aan de hand is en of de bestelling nu loopt of niet.

Via de Community is het niet uit te zoeken omdat wij klanten onder elkaar zijn.
Wel een beetje gek dat het niet werkt en ik hoop dat je er met de klantenservice van Vodafone wel mee verder komt. Mocht je liever een gesprek willen via Facebook en/of Twitter, dan kan dat ook door ze een privé berichtje te sturen. Misschien dat deze ook nog voor je kan kijken wat er aan de hand is. (maar bellen gaat sneller)

Succes in ieder geval en hoop dat het snel is opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Amber88?
Amber88
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja heb contact gehad. Was zo opgelost. Ik denk dat het probleem in de communicatie ligt. Want de initiële medewerker aan de telefoon vertelde inderdaad dat er wen nummerbhoudcode per sms zou binnenkomen en dan zou alles zich vanzelf wijzen. Echter, toen de sms kwam, met inderdaad nummerbehoudcode, stond er in dat je naar Vodafone.nl moet gaat om deze daar in te vullen. En vanaf daar raak je zoek.
Het is dus beter in de sms te vermelden telefonisch contact op te nemen met Vodafone om de code door te geven. Anyway, problem is solved by now, dus prima.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Bedankt voor het melden Amber88 en natuurlijk veel plezier met je abonnement 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super dat het opgelost is Amber88
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic