EmiledeH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud na afloop abonnement

Ik heb nummerbehoud aangevraagd per 14-10. Op deze datum loopt mijn oude abonnement af en ik ben niet van plan om de oude provider vanaf dat moment nog 1 cent te betalen. Vodafone geeft aan dat het overzetten niet eerder kan dan 19-10. Misschien ten onrechte maak ik mij zorgen over de omzetting, ondanks dat Vodafone heeft aangegeven dat het goed komt. Ik ben benieuwd...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi EmiledeH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als dit een vraag is dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en/of anders een chat starten met een medewerker van Vodafone. Als je provider stopt op 14-10 dan zou het normaal gesproken ook 14-10 in moeten gaan. Op de community kan ik je er geen antwoord op geven omdat dit een klanten helpt klanten community is.

Is het alleen een melding, dan is het gezien en bedankt 🙂
Als Vodafone zegt dat het goed komt, dan komt het vast wel goed.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi EmiledeH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als dit een vraag is dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en/of anders een chat starten met een medewerker van Vodafone. Als je provider stopt op 14-10 dan zou het normaal gesproken ook 14-10 in moeten gaan. Op de community kan ik je er geen antwoord op geven omdat dit een klanten helpt klanten community is.

Is het alleen een melding, dan is het gezien en bedankt 🙂
Als Vodafone zegt dat het goed komt, dan komt het vast wel goed.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic