carolienk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud vanuit buitenland

Hallo Vodafone,

Ik wil graag mijn nummer behouden terwijl ik overstap naar Vodafone prepaid omdat ik naar het buitenland ben verhuisd. Ik volg de stappen en stap twee is al gebeurd in de Vodafone winkel toen ik de simkaart kocht. (simkaart activeren) Maar nu wil ik verder naar stap 3 en daar loop ik vast. "Vraag gratis nummerbehoud aan."
Ik ga van een abonnement (tele2) naar Vodafone prepaid. Wanneer ik het Vodafone prepaid nummer invul dat komt te vervallen zou ik een sms code moeten ontvangen. Ik kan met mijn nieuwe Vodafone simkaart echter geen verbinding maken met een provider omdat ik in het buitenland (Australie) ben.
Wat kan ik nu het beste doen? Voorlopig kom ik niet meer in Nederland om het vanuit daar te regelen en het vervelende is dat mijn tele2 abonnement op dit moment gewoon door blijft lopen. Daar wil ik graag van af.

Groetjes Carolien
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi carolienk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje lastig natuurlijk dat je niet in Nederland bent op het moment. Wel lekker om in Australië te zijn, veel plezier in ieder geval :). Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Aangezien je in het buitenland zit adviseer ik je om een chat te starten met de klantenservice. Dat kan je gewoon via internet doen en dan verwacht ik eigenlijk wel dat ze je verder kunnen helpen.

Via hier is dat niet mogelijk omdat dit een klanten helpt klanten community is en normaal gezien is het best eenvoudig maar in jou geval lastiger omdat je niet in Nederland bent. Neem contact op met de klantenservice en dan verwacht ik wel dat het goed komt.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi carolienk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje lastig natuurlijk dat je niet in Nederland bent op het moment. Wel lekker om in Australië te zijn, veel plezier in ieder geval :). Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Aangezien je in het buitenland zit adviseer ik je om een chat te starten met de klantenservice. Dat kan je gewoon via internet doen en dan verwacht ik eigenlijk wel dat ze je verder kunnen helpen.

Via hier is dat niet mogelijk omdat dit een klanten helpt klanten community is en normaal gezien is het best eenvoudig maar in jou geval lastiger omdat je niet in Nederland bent. Neem contact op met de klantenservice en dan verwacht ik wel dat het goed komt.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic