1
Vraag
2
Reacties
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Onbeperkt internet bundels

Hallo Vodafone,

Waarom hebben ze bij Vodafone niet gewoon een onbeperkt internet bundel ?

T-mobile en Tele2 bieden dit aan en voor een schappelijke prijs.
Zelfs de hoogste bundle is nog te duur vergeleken met die van Tele2 of T-Mobile.

Zelf hou ik er zoveel mogelijk rekening mee om op de wifi te zitten aangezien ik maar 20 GB (Ziggo klant) heb en bij het begin lijkt dat veel, maar is het niet.
Kan dan wel een Red super (31 euro) nemen, maar ja voor 25 euro heb je bij Tele2 onbeperkt tot max 5GB per dag. Dat is dus 150gb per maand en die 5 GB maak je niet zo snel op per dag.

Aangezien de max van Vodafone 40 GB is, is dat dus maar 1,33 GB per dag en dat maakt een onbeperkte abonnement dus aantrekkelijker en goedkoper.

Heb al paar keer gelezen dat mensen hier om vragen en hoor om mij heen ook alleen maar mensen van je moet overstappen naar Tele2, goedkoper en meer data.

Dus snap echt niet waarom Vodafone hier niet in mee gaat en dit aan hun klanten aanbied, zelf mag ik over een maanden verlengen en verwacht eigenlijk niet dat Vodafone iets kan overtreffen voor de prijs die je bij de buren krijgt. 27 euro onbeperkt alles en elke maand opzegbaar, ik betaald nu 24 euro voor 20 GB/onbeperkt bellen sms en zit er aan jaar aan vast.

Met vriendelijke groet,

Mick
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Marshall

Welkom op de Community!

Op dit moment hebben wij inderdaad geen onbeperkt bundels. Vodafone houdt de markt in de gaten betreft aanbiedingen van providers en hun abonnementen. op het moment dat je mag verlengen, raad ik je aan om te bellen met 0800-0560. Mijn collega's kunnen met je meekijken naar wat bij je past en hier eventueel een aanbod in doen.

Tegenwoordig is de Max 80 GB (Red Together) en in combinatie met Ziggo 160 GB.
Ik zal je feedback intern doorgeven, dat hier vraag naar is.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Marshall

Welkom op de Community!

Op dit moment hebben wij inderdaad geen onbeperkt bundels. Vodafone houdt de markt in de gaten betreft aanbiedingen van providers en hun abonnementen. op het moment dat je mag verlengen, raad ik je aan om te bellen met 0800-0560. Mijn collega's kunnen met je meekijken naar wat bij je past en hier eventueel een aanbod in doen.

Tegenwoordig is de Max 80 GB (Red Together) en in combinatie met Ziggo 160 GB.
Ik zal je feedback intern doorgeven, dat hier vraag naar is.
Marshall
topicstarter
Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Steven wrote:
Hoi Marshall

Welkom op de Community!

Op dit moment hebben wij inderdaad geen onbeperkt bundels. Vodafone houdt de markt in de gaten betreft aanbiedingen van providers en hun abonnementen. op het moment dat je mag verlengen, raad ik je aan om te bellen met 0800-0560. Mijn collega's kunnen met je meekijken naar wat bij je past en hier eventueel een aanbod in doen.

Tegenwoordig is de Max 80 GB (Red Together) en in combinatie met Ziggo 160 GB.
Ik zal je feedback intern doorgeven, dat hier vraag naar is.


Thanks voor je uitleg en red together Kan ik, maar is een beetj duur voor 1 persoon ?.

Dank je wel dat je het door geeft en ik bel jullie uiteraard, ben niet zomaar al jaren en jaren klant ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het echt voor 1 abonnement is, dan is Red together inderdaad niet van toepassing.
Top, dan hoop ik dat mijn collega's nog iets voor je kunnen betekenen! Alvast een fijn weekend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic