Ils

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbeperkt sms-en

Hallo, ik heb een bundel met onbeperkt sms-en. Nu krijg ik wel aangerekend om naar Belgische nummers te sms-en. Wat dan met dat onbeperkt ? Wat met roaming ? Ik ben Belg, wonende in Nederland en neem speciaal een Nederlands abonnement maar blijkt dat ik nu moet betalen voor sms-en naar België. Dus zelfs binnen de Benelux?!!! Daar kan ik met mijn verstand niet bij. Of zie ik dat verkeerd ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi Ils
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan zo even niet opmaken wat voor abonnement je hebt dus ik verwijs je nu naar een pagina waar je zelf kan kiezen wel abonnement je hebt met de informatie over de tarieven: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

SMS in NL/EU is onbeperkt als je naar een Nederlands nummer een SMS stuurt (als je in Nederland bent of binnen de EU). Stuur je een SMS naar een nummer in België (of ander buitenlands nummer) dan is deze regel niet meer van toepassing en dan is het SMS van NL naar EU (Buiten Bundel Tarieven) en dan kost het € 0,25.

In deze informatie staat ook het volgende:
SMS in NL/EU wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 tekens.
SMS van NL naar EU is niet inbegrepen in de bundel.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi Ils
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan zo even niet opmaken wat voor abonnement je hebt dus ik verwijs je nu naar een pagina waar je zelf kan kiezen wel abonnement je hebt met de informatie over de tarieven: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

SMS in NL/EU is onbeperkt als je naar een Nederlands nummer een SMS stuurt (als je in Nederland bent of binnen de EU). Stuur je een SMS naar een nummer in België (of ander buitenlands nummer) dan is deze regel niet meer van toepassing en dan is het SMS van NL naar EU (Buiten Bundel Tarieven) en dan kost het € 0,25.

In deze informatie staat ook het volgende:
SMS in NL/EU wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 tekens.
SMS van NL naar EU is niet inbegrepen in de bundel.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Ils of heeft Energieboy je vraag beantwoord?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic