Edzo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongevraagd abbonement / amazenow

Hallo allemaal,

Ik krijg vanavond opeens op mijn mobiel een ongevraagd en ongewenst SMS met de volgende tekst:

Je maakt gebruik van abonnement Amazenow, de kosten zijn 5 euro per week. Ga naar http://amazenow.net , Afmelden: www. payinfo.nl

Ik heb niks aangemeld of aangevraagd dit komt totaal ongevraagd bij mij en ik vertrouw het voor geen meter, zijn hier meer mensen met dit probleem? Iemand advies hoe te handelen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Edzo & Elaine93
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn al een aantal topics over geopend. Wat je moet doen is afmelden via www.payinfo.nl en dan krijg je geen berichten meer binnen. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen. Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten.
Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link kies 'Betaalde diensten stopzetten', dan onder 'Werkt het niet?' om zo via My Vodafone de specialisten een bericht te sturen.

Op deze topic staat ook informatie hierover.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Elaine93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg net precies hetzelfde sms'je terwijl ik niks heb ingevuld voor dit soort abonnementen.
Ik heb m via payinfo gelijk stopgezet, maar weet niet of die 5euro dan alsnog afgeschreven word.
Vind het een vreemd iets dat je dat zomaar krijgt
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Edzo & Elaine93
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn al een aantal topics over geopend. Wat je moet doen is afmelden via www.payinfo.nl en dan krijg je geen berichten meer binnen. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen. Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten.
Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link kies 'Betaalde diensten stopzetten', dan onder 'Werkt het niet?' om zo via My Vodafone de specialisten een bericht te sturen.

Op deze topic staat ook informatie hierover.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jullie Edzo en Elaine93 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic