tvanw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongewenste betaal sms diensten PHONE MEDIC

Ook ik ben vandaag geconfronteerd met een ongevraagde betaaldienst van PHONE MEDIC. Direct geblokkeerd en contact opgenomen met Vodafone. Antwoord was dat het mijn eigen schuld was; je zal wel ergens op gedrukt hebben. Nou, absoluut niet. Nu ook euro 5 op rekening gekregen. Vodafone verwijst me naar klacht rapport indienen; heb ik gedaan. Waarom blokkerd vodafone dit soort diensten niet? Alles komt nu bij de consument te liggen en de afdeling beoordeeld wel of je je geld terug krijgt.
Dit is schandalig; ik verwacht betere service van Vodafone. Dit is fraude. Denk dat ik ook aangifte ga doen. Dat wordt niet geadvisserd door Vodafone
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi tvanw
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Omdat dit al vaker in een topic is geschreven heb ik een volledige copy plakken gedaan van een bericht van Steven, een moderator van Vodafone:
Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent. Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via https://t.co/nLNt5jRTF6. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.

Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten'.

Dit is verder alles wat de moderator kan adviseren om te doen, net zoals ik je kan adviseren om te doen. Stop zetten via PayInfo en dan heb je daarna geen last meer. Waarom Vodafone dit niet stopt voor iedereen, geen idee en denk dat deze vraag nog lang onbeantwoord blijft. Zeker gezien de meerdere topic's die hierover al geopend zijn.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi tvanw
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Omdat dit al vaker in een topic is geschreven heb ik een volledige copy plakken gedaan van een bericht van Steven, een moderator van Vodafone:
Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent. Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via https://t.co/nLNt5jRTF6. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.

Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten'.

Dit is verder alles wat de moderator kan adviseren om te doen, net zoals ik je kan adviseren om te doen. Stop zetten via PayInfo en dan heb je daarna geen last meer. Waarom Vodafone dit niet stopt voor iedereen, geen idee en denk dat deze vraag nog lang onbeantwoord blijft. Zeker gezien de meerdere topic's die hierover al geopend zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels een onderzoek aangemaakt tvanw
Wij mogen niet zomaar een nummer blokkeren> Dit kun je zelf doen via www.payinfo.nl.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic