geertscheepers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongewenste SMSjes

ik krijg nu al enige tijd ongewenste SMSjes van spinit247.com. Voor zover ik heb kunnen nagaan is het geen betaal dienst maar wel zeer lastig. Ik kan niet achterhalen welk nummer oid achter de SMSjes zit maar in de berichtjes staat 97008100996 als afmeld nummer. Kan ik mezelf via dat nummer veilig kan afmelden voor deze dienst?
(of kan de dienst wellicht van Vodafone uit geblokkeerd worden?)

alvast bedankt voor uw reactie

m.vr.gr.
Geert
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi geertscheepers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend toch allemaal weer. Het best wat je nu kan doen is je afmelden via de website payinfo.nl. Deze helpt je het blokkeren van dit soort betaal smsjes en als het goed is ontvang je erna geen van dit soort smsjes meer. Verder kan ik je op de community rond zoeken met zoek term: health (dan zie je heel veel oplossingen en/of vragen over het zelfde onderwerp)

Zou ze eens lezen, dan weet je ook wat er aan de hand is en wat je er mee kunt doen.
Succes en kom je er niet uit, laat het dan even weten. Maar afmelden via payinfo.nl zal vast wel lukken 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi geertscheepers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend toch allemaal weer. Het best wat je nu kan doen is je afmelden via de website payinfo.nl. Deze helpt je het blokkeren van dit soort betaal smsjes en als het goed is ontvang je erna geen van dit soort smsjes meer. Verder kan ik je op de community rond zoeken met zoek term: health (dan zie je heel veel oplossingen en/of vragen over het zelfde onderwerp)

Zou ze eens lezen, dan weet je ook wat er aan de hand is en wat je er mee kunt doen.
Succes en kom je er niet uit, laat het dan even weten. Maar afmelden via payinfo.nl zal vast wel lukken 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je je afgemeld via payinfo.nl, @geertscheepers?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic