Beantwoord

Onterecht abonnement van Phone Medic

  • 13 maart 2019
  • 2 reacties
  • 1669 Bekeken

Ik krijg opeens van Vodafone smsjes dat ik een abonnement PHONE MEDIC zou gebruiken. De kosten zijn 5 euro per week. Ik heb echter geheel geen abonnement afgesloten en nergens toestemming gegeven voor de afschrijving van deze kosten via mijn abonnement. Wie kan mij uitleggen wat hier gebeurt en hoe ik de euro's die Vodafone blijkbaar over maakt naar deze partij terug kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 13 maart 2019, 12:38

Hoi @petervdl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier zijn eigenlijk al heel veel topics over geopend op de Community. In het kort kan ik je melden dat je je abonnement kunt stoppen door naar www.payinfo.nl te gaan en daar alle abonnementen die je wil betalen via Vodafone wenst te stoppen. Als je dat hebt gedaan dan krijg je geen abonnementen meer die zomaar opeens op je rekening komen te staan.

Eventueel zou je nog contract met Vodafone kunnen opnemen via een chat te starten of de klantenservice van Vodafone te bellen om te vragen of ze uit coulance het geld willen terug storten, maar dat moet je echt aan hun vragen. Extra info kan je hier vinden op de website: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#betaalde-diensten

Zie ook op de community meerdere topics en wat mensen hebben gedaan:
  • https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/videofun-abonnement-295222
  • https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/health-academy-295916
  • https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/health-academy-296093
  • https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/heath-academy-moet-afzender-code-297212
En hier nog veel meer:
  • https://forum.vodafone.nl/search?q=health
Hopende dat ik je hiermee heb geholpen aan informatie.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @petervdl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier zijn eigenlijk al heel veel topics over geopend op de Community. In het kort kan ik je melden dat je je abonnement kunt stoppen door naar www.payinfo.nl te gaan en daar alle abonnementen die je wil betalen via Vodafone wenst te stoppen. Als je dat hebt gedaan dan krijg je geen abonnementen meer die zomaar opeens op je rekening komen te staan.

Eventueel zou je nog contract met Vodafone kunnen opnemen via een chat te starten of de klantenservice van Vodafone te bellen om te vragen of ze uit coulance het geld willen terug storten, maar dat moet je echt aan hun vragen. Extra info kan je hier vinden op de website: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#betaalde-diensten

Zie ook op de community meerdere topics en wat mensen hebben gedaan:
  • https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/videofun-abonnement-295222
  • https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/health-academy-295916
  • https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/health-academy-296093
  • https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/heath-academy-moet-afzender-code-297212
En hier nog veel meer:
  • https://forum.vodafone.nl/search?q=health
Hopende dat ik je hiermee heb geholpen aan informatie.
Kleine tip @Energieboy Alles wat in het Archief staat is niet zichtbaar voor users. Dit is alleen voor ons en jouw als superuser in te zien.
Topic gesloten.