RobertKraaij

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte abonnementen en annuleren

Goedemorgen,

 

Vodafone 18 september 2019 gebeld en gevraagd om Red Together voor het hele gezin. Namelijk iedereen bellen wat we willen en 160gb te verdelen. 3 nummers geregeld en de 4de moest later want dit nummer zou via nummerbehoud overgaan. Oh ja en 2 Iphones erbij

 

2 dagen later gebeld met dit toestel van mijn dochter in de buurt, zodat de verificatiecode voor nummerbehoud door mij kon worden opgelezen. Wat bleek er was mij een RedPro (30,00 per maand duurder) select aangeboden. Dus de hele handel geannuleerd en alles 4 overnieuw erin laten zetten. 

 

Na een paar dagen vroeg ik mij af waar de Sim kaarten bleven. Sorry meneer mijn collega heeft alles in 1 order gepropt en krijgt het pas als beide iphones op voorraad zijn. Zal ik dat annuleren? Prima regel het maar. Meneer u heeft wel kans dat het systeem dan vast loopt, maar dan los ik het een paar dagen later op. OK…

 

Niks gehoord, maar wel een teleurgestelde zoon.  Hij had een oude Iphone gehad van ons en nog steeds geen simkaart. Dus maar naar de Vodafone winkel gegaan. Daar 2 uur gezeten om een zaterdag ochtend en uiteindelijk 1 simkaart voor mijn zoon gekregen en mijn eigen abo gemigreerd. Dat gaat goed, dacht ik…. Voor de jongens in de winkel een gebakje gehaald.

 

Nog 2 te gaan. 2 weken gewacht, maar nog steeds niks. Dus weer naar de winkel. Weer 2 uur wachten, maar ze konden me weer niet helpen. Nog wel netjes een email gehad. Zij zijn de enige die netjes zijn in deze.

 

Vorige week gebeld met de simpele opdracht. We stoppen ermee, ik zeg alles op. Nee meneer nergens voor nodig binnen 1 tot 3 werkdagen los ik het voor u op. Gisteren weer gebeld. Met de mededeling: alles opzeggen. meneer mag ik nog 1 kans… Ik zei prima. na 30 minuten in de wacht. Sorry meneer de computer is weer vastgelopen. Maar ik los het op en ik bel u anders voor 17:00 terug. Beiden niet gebeurd. Vandaag weer gebeld en gezegd dat ik weg wil….. Gaat iemand terwijl ik in de wacht sta nog wat proberen maar komt er niet uit. Tussendoor geeft hij nog aan dat sommige acties wel gelukt zijn en dat ik dus helemaal niet weg kan. Dat is natuurlijk belachelijk. Klant is boos, maar vriendelijk gebleven, ga je lekker bij de hand doen. De hele sfeer is ook helemaal omgeslagen. Meneer u moet nog 1 tot  3 dagen wachten voor er kennelijk iemand is die op DEL kan drukken. Wat een onzin. Daarna kan ik dan weg….. Ik zei we gaan het nu oplossen. Nee meneer u krijgt dan een afkoop nota. Prima dan crediteer je die toch? Nou dat moet u maar afwachten meneer… Dan betaal ik ze gewoon niet. Nou meneer dan bent u uw nummers kwijt. (het nummer dat ik 25 jaar heb).

 

Kortom ik zit in de tang bij Vodafone omdat niemand hun eigen systeem begrijpt. Daarnaast betaal ik ook nog eens voor een nummer dat ik geannuleerd heb. 

 

Wie heeft er een tip? Ik wil zo snel mogelijk van deze puinhoop af. 

 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@RobertKraaij 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, wat een verhaal. Dit is niet zoals Vodafone ken, ook al gaan er soms wel eens dingen mis, maar dit is wel een probleem op een probleem op een probleem. Wel jammer dat het zo moet gaan en dat je nu teleurgesteld bent in Vodafone, wat ik me ook wel weer kan voorstellen. 

Of ik een TIP heb… De tip’s die ik zou hebben, heb je al gedaan. Je zou alleen nog kunnen proberen om een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Daar zitten mensen die in het systeem kunnen en misschien kunnen die je ook verder helpen. Al hoewel ik me kan voorstellen dat je daar niet zoveel zin meer in hebt. Maar het is nog iets om te proberen. 

Daarnaast zal ik eens vragen of @Steven of@Sharon je misschien verder kunnen helpen. Deze mensen werken bij Vodafone en zitten hier ook op de Community om mensen te helpen. Die zijn er niet elke dag maar ik heb ze genoemd dus ik hoop dat ze snel mijn bericht zien en deze topic bekijken. Zeg niet dat ze het kunnen oplossen, maar ik hoop het wel natuurlijk. 

Hoe dan ook, het is erg vervelend dat het zo gaat en begrijp dat je er helemaal klaar mee bent. Probeer ze nog een kans te geven en uiteraard hoop ik dat het dan wel goed komt nu. Succes en sterkte en hoop dat je het vertrouwen in Vodafone weer terug krijgt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi@RobertKraaij 

 

Welkom op de Community!

Jeetje wat een ervaring. Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor deze ervaring. Dit is absoluut niet het gevoel wat wij jou willen geven. Ik ben het helemaal met je eens dat beloftes nagekomen moeten worden!

Als ik het goed begrijp wil je de bestellingen terug draaien en daarna de abonnementen annuleren. Of wil je dat ik met je mee kijk naar de bestelling en het correct omzet voor je. 
Ik heb je een privébericht gestuurd en kijk in beide gevallen graag met je mee. 
 

RobertKraaij
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Steven ,

 

Het lijkt erop dat jij het wel allemaal hebt opgelost, dank daarvoor. Voor de consument een paar keer op annuleren klikken en klaar is kees. Maar bij zo'n groot bedrijf gaat dat niet 123. Dat snapt iedere klant. Jammer dat als je weken op een issue lijst en een week op de calamiteitenlijst staat er niet iemand is binnen Vodafone die hierover waakt.  Of en dat zou schokkend zijn, is die issuelijst zo lang, dat ik nog niet aan de beurt was. 

 

mvg,

Robert

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @RobertKraaij  

Dankjewel voor het compliment! Helaas zijn er veel afdelingen met verschillende werkwijze. Hierdoor is niet iedereen op de hoogte van elkaars werkwijze en hoe een bepaald issue opgepakt moet worden. Gelukkig heb ik je hiermee verder kunnen helpen! Ik zal je feedback intern aankaarten. Betreft de factuur van volgende maand, deze houd ik in de gaten voor je. Mocht je het eerder zien dan ik dit doe, stuur mij dan even een privébericht. Dan pak ik het zo snel mogelijk op. 

 

Groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic