15000000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onterechte kosten toestellening?

Hi Vodafone,

Afgelopen maand is een contract van 2 jaar afgelopen waarbij ik iedere maand 10 euro aan toestellening terugbetaalde.
Nu heb ik dus een nieuw contract (verlengd), maar de 24x10 euro is afbetaald. Vandaag kreeg ik mijn eerste rekening sinds het nieuwe abonnement is ingegaan. Alleen er staat €0,32 voor toestellening. Waar komt dit vandaan?

Het bedrag is natuurlijk niks, maar wel vreemd....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi 15000000
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je eerste rekening, na een nieuw abonnement, of bij een nieuw abonnement, kan wat verschillen in zitten. Waarschijnlijk is er een verrekening met je toestel wat die paar centen zijn.

Om er helemaal zeker van te zijn, neem contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je uitleg geven. Dat kunnen wij hier, klanten onder elkaar, niet. Meer uitleg of rekeningen kan je ook hier vinden: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Succes en ik hoop dat je er met de klantenservice van Vodafone uit komt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi 15000000
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je eerste rekening, na een nieuw abonnement, of bij een nieuw abonnement, kan wat verschillen in zitten. Waarschijnlijk is er een verrekening met je toestel wat die paar centen zijn.

Om er helemaal zeker van te zijn, neem contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je uitleg geven. Dat kunnen wij hier, klanten onder elkaar, niet. Meer uitleg of rekeningen kan je ook hier vinden: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Succes en ik hoop dat je er met de klantenservice van Vodafone uit komt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact opgenomen met onze klantenservice 15000000 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, zal ik het topic binnenkort sluiten.
15000000
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Misschien is het inderdaad een correctie van iets.
Ik wacht de rekening van volgende maand af. Als er dan weer iets extra's op de rekening staat, dan zal ik contact opnemen met de klantenservice.
Dank voor de reacties!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan en een fijne avond!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic