psycon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ontevreden nieuwe klant

Hallo. Eind maart heb ik de keuze gemaakt om over te stappen naar Vodafone, niet wetende waar ik in terecht zou komen. Ik heb de Huawei p30 besteld met een abo. Deze zou 5 april geleverd worden, maar al snel kreeg ik bericht dat dat niet ging lukken en dat het iets later zou worden. Jammer maar kan gebeuren.

Geduldig wachtte ik af. Toen kreeg ik op 5 april bericht om een afspraak te maken voor de levering. Super! Voor 6 april de afspraak gemaakt. Wederom geduldig afgewacht op de sms van de koerier. De sms kwam en de bezorger zou er om 1700u zijn. Maar om 17:15u nog geen bezorger gezien. In mijn mail vond ik een bericht dat het helaas toch niet ging lukken om mn telefoon te bezorgen.. Ik bellen, na 20min iemand aan de lijn gekregen, ja sorry de 'scan koffer' was kapot, het gaat vandaag niet meer lukken!

Oke, keep calm kan gebeuren, nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag in de ochtend. Dus ik de wekker gezet op zondag om te zorgen dat ik paraat stond voor de bezorger. Laat ik toch maar even mn mail checken. Daar vond ik het bericht (om 0400u verzonden) dat mijn bestelling op het verkeerde sorteercentrum was en dat het vandaag ook niet gaat lukken.....

Nu kan je begrijpen dat het stoom inmiddels uit mn oren komt. Ik proberen contact te krijgen met de bezorger, maar die zijn niet te bereiken op zondag. Contact gezocht met vodafone, maar die zijn ook niet te bereiken op zondag. Lekker bezig jongens.

Ik ben als nieuwe klant van Vodafone inmiddels als zo erg klaar met jullie, dat ik overweeg mijn bestelling te annuleren en naar een andere provider te gaan. Denk dat ik dat maar als eerste morgen ochtend ga regelen.

Ik vind het echt schandalig hoe er met nieuwe klanten (en waarschijnlijk ook bestaande) wordt omgegaan.
17 Reacties 17
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi psycon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat gaat niet echt lekker om zo nieuwe klant te worden. Je hebt zeker last van de wet van Murphy want het is een opstapeling van problemen. Wel jammer want normaal gezien moet het natuurlijk gewoon goed gaan en is het heel vervelend dat je dan op zo'n moment op zondag Vodafone niet kan bereiken. Als er normaal gezien niets aan de hand was dan heb je ze ook niet echt nodig, gelukkig 😉

Ik kan je alleen zeggen dat je vanaf vandaag weer contract kan opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen, of door een chat te starten. Ze kunnen nu wel voor je kijken wat er een de hand is en helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen (dan zou ik voor de chat kiezen, maar dat is mijn ervaring). Wel knap dat Vodafone iemand de stoom uit de oren kan laten komen, maar dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling en zo ken ik Vodafone zelf niet.

Nu kan ik wel excuus maken voor Vodafone maar dat heeft geen zin want ik werk er niet, ben ook maar een klant. Hier op de Community kunnen we dan ook niets voor je doen omdat dit een klanten helpt klanten Community is. Het is wel goed dat je je verhaal hier schrijft, want dit zien de moderatoren ook en die kunnen dit probleem wel op de juiste afdeling achter laten en misschien gaan ze ooit nog eens besluiten om dan op zondag ook open te gaan. Wat je zegt, het is natuurlijk erg vreemd dat zo'n groot bedrijf niet 24/7 open is.

Maar goed, voor nu zou ik zeggen, bel de klantenservice van Vodafone of ga een chat met ze aan en vertel je verhaal. Zou wel heel jammer zijn als je je bestelling ging annuleren, denk dat het niet nodig is en dat ze je vandaag wel goed kunnen helpen.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen aub. En nogmaals, vind het erg vervelend voor je! Als ik je kon helpen deed ik het direct. Succes en laat nog even weten.
psycon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je reactie.
Dit heeft mij er deels toe gezet om ze nog 1 kans te geven. Die kans was vanavond, 20.15u.
Ik weer wachten op de koerier van dynalogic, maar wederom niemand te zien. En ja hoor, weer een mailtje dat ik een nieuwe afspraak moet maken want de koerier kan de telefoon niet afleveren.

Ik kan het bijna niet geloven.. Wanneer ik spullen uit china bestel arriveren die nog eerder dan een bestelling bij vodafone.
Ik bellen, zowaar krijg ik iemand aan de lijn van dynalogic! Ja sorry dit dat scankoffer is weer kapot! Hoe bedoel je weer kapot! Dit is echt ongelofelijk..

Dit was echt de druppel, ik ben nog nooit zo schofterig behandelt als door deze 2 bedrijven. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en ga mooi naar t-mobile. Jullie zijn voor altijd een klant (en aanhang) kwijt.

Doei.
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Damn!! jij krijgt hem wel??? mij vertellen ze dat ze niet weten wanneer hij wordt uitgeleerd!! en zo zijn er nog heel veel klanten die allemaal aan het lijntje gehouden worden!!!

damn... ik heb echt spijt van deze verlenging!!!! wat een bedrijf zeg....

noujah aan de andere kant.... jij bent nu steeds aan het wachten voor jan met de korte acternaam..
dat is feitelijk net zo vervelend...

succes!
psycon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja er was wel wat vertraging. Maar wat je zegt, ik weet niet wat vervelender is.

Kansloze bedrijven zeg niet normaal! Zit al jaren bij Tele2 en vergeleken bij vodafone is dat een top bedrijf die zn best doen voor klanten!
psycon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nu krijg ik een sms dat mn nummer op 9 april 2021 wordt overgezet naar Vodafone.

Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen. Wat een grap.
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
haha, zo kreeg ik vandaag een (waarschijnlijk geautomatiseerd) mailtje van vodafone, dat ik niets hoef te doen als ik mijn contract wil verlengen....
terwijl ik vorige week mijn contract verlengd heb met de P30 pro....

ik vraag me heel erg af of alles wel goed gaat... denk dat ik van de week maar es naar een vodafone winkel ga en alles laat nalopen als ik uit mijn nachtdiensten kom..


wel fijn ook dat de medewerkers van vodafone zo lekker actief reageren op dit soort topics,.. /s

inmiddels ben ik ook op het punt van lachen en huilen tegelijk...
i feel your pain... :sweat_smile:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi pacandor & psycon
Zoals je misschien wel weet is dit een klanten helpt klanten Community en geen helpdesk voor Vodafone. Als je die wilt spreken dan zal je deze moeten bellen via de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Daarnaast kan je ook iemand van Vodafone benaderen via Facebook of Twitter.

De Community is een klanten helpt klanten Community en daarom zie je hier ook niet zoveel mensen van Vodafone. Dat er daarom geen medewerkers actief zijn op de Community heb je goed opgemerkt en dat klopt dan ook. Dus heb je inhoudelijke vragen, dan is bovenstaande alleen mogelijk om dingen te vragen aan Vodafone.

Daarnaast staan jullie niet alleen want als je de Community had gelezen dan zijn er meer mensen die last hebben met de levering van de Huawei P30. Waarschijnlijk hebben toch veel mensen dit toestel gekocht en gaat er iets niet lekker met de levering, maar dat is wat ik er van denk als ik alle berichten zo lees. Afwachten, dat is wat iedereen nu op het moment kan doen. En of er nu scanners kapot zijn, dat weet ik natuurlijk ook niet, dat is altijd maar de vraag. Als alles al niet goed gaat en er is echt iets defect dan wil je als klant dit nu toch niet meer geloven want jij zit erop te wachten. Wat ik overigens goed begrijp.

Hoe dan ook, het is echt afwachten op het moment, dat is alles wat iedereen nu kan doen die een Huawei heeft gekocht. Succes en hij komt er vast en zeker wel aan hoor!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er wordt verwacht dat de levering van de Pro toestellen in week 15/ 16 plaats zullen vinden. Dit is natuurlijk afhankelijk van de levering vanuit Huawei. Helaas kan ik geen persoonlijke orders inzien hierover.
psycon ik begrijp je frustratie zeker! Het gaat dan ook mis met de levering bij Dynafix als ik jouw bericht lees. Heb je bij hun ook een klacht hierover ingediend? Daarnaast kun je contact opnemen met mijn collega's van de afdeling status order. Zij kunnen met je meekijken en controleren om zo snel mogelijk het toestel bij jou te krijgen. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Het had voorkomen moeten worden dat het zo vaak mis gaat met de levering.
pacandor Als het goed is ontvang je een mail zodra het toestel klaar staat voor levering.
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Steven thanks voor je reactie! en fijn dat er es iemand is die iets van een datum kan geven1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan, het is een verwachting pacandor wat gisteren is medegedeeld aan ons. Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk het toestel mogen ontvangen!
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
nou inmiddels vele telefoontjes, beloftes en chats verder maar nog steeds geen telefoon!!!
de ene zegt, hij komt morgen, de volgende weet van niets, en de 3e zegt deze week, en de 4e volgende week!!!

allemaal geven ze andere informatie,,, wat een bedrijf zeg....

kan ik mijn verlengingen ook ongedaan maken?? dan gaan we naar de KPN ofzo...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi pacandor
Wat vervelend allemaal, snap ook niet waarom je overal een ander antwoord krijgt.
Dit is echt niet professioneel 😞

Zie je af van de bestelling? Bel ons voordat je pakket onderweg is om te annuleren. We storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen.

Bel naar 0800-0560

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je uiteindelijk de bestelling geannuleerd pacandor?
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Steven wrote:
Heb je uiteindelijk de bestelling geannuleerd pacandor?


Om eerlijk te zijn niet, kwam bij een medewerker uit die even de tijd nam, en het hele probleem uitlegde aan me. Het blijkt dus dat huawai steeds de belofte aan vodafone maakte wanneer ze zouden komen, maar dat dat dus steeds niet gebeurde. Er vanuitgaande dat dat ook zo is dan snap ik de valse beloftes van vodafone weer. En gister eindelijk een sms gekregen dat ze in week 16 worden uitgeleverd,
Dus houden we het maar zoals het is even.?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat fijn om te horen pacandor!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We horen het graag als je eindelijk het toestel ontvangen hebt pacandor. Dan kunnen we het topic sluiten 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic