Beantwoord

Ontvangst

  • 28 december 2018
  • 7 reacties
  • 205 Bekeken

Heb weinig tot geen bereik bij mij in huis .
Weet iemand hoe ik dit op lossen kan .
icon

Beste antwoord door Energieboy 28 december 2018, 17:32

Daar zijn een aantal dingen om uit te proberen.
Doe eens een SIMkaart ruilen met een ander toestel en/of Sim. Dus doe die van jou in een ander toestel en dan kijken of het nog zo is. Daarnaast kan je ook proberen om het netwerk handmatig even te veranderen en weer terug te zetten naar Vodafone. Vliegtuig modes zetten en weer terug op 4G.

Je kan ook je SIM kaart even uit je telefoon halen, die vervolgens 10 minuten uitzetten en dan opnieuw opstarten (met de SIM kaart erin). Dit zou de boel min of meer rebooten. Wie weet doet die het dan wel weer goed?

Wat je ook kan doen is 4G over WiFi aanzetten: https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Dit helpt je bereik te verbeteren via je WiFi in huis!

Controleer hier eventueel op werkzaamheden bij je in de buurt: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Op die site kan je ook aangeven dat je problemen hebt, als bovenstaande niet is gelukt, en dan helpt Vodafone je verder. Daarnaast kan je ook bellen met de klantenservice van Vodafone of een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Misschien dat deze mensen nog iets kunnen doen.

Laat nog even weten of het is gelukt en/of je contact op hebt moeten nemen.
Succes en alvast een knallend 2019 ūüėÄūüĎć
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi @TonKoning
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wow, dat is nog eens een moeilijke vraag.
Eens even denken... Misschien is dit wel je antwoord en zou je graag een vraag willen van mij?

Wat is je pincode? Nee, die vraag is het niet want je schrijft 3x een 0 en niet 4x :)
Om heel eerlijk te zijn kan ik je nu niet echt verder helpen. Wil je wel hulp, zet dan even een juiste vraag anders zal de moderator je topic sluiten want dit is niet echt iets waar we je mee kunnen helpen.

Toch wel alvast een Fijne 2019 gewenst 🙂
Hallo ,
Ja ik had eigenlijk een vraag rechtstreeks aan vodafone willen stellen maar kwam erachter dat dit aan klanten gericht is .
Heb namelijk heel weinig bereik en wil graag weten of dat op te lossen is .
Reputatie 7
Badge +17
Daar zijn een aantal dingen om uit te proberen.
Doe eens een SIMkaart ruilen met een ander toestel en/of Sim. Dus doe die van jou in een ander toestel en dan kijken of het nog zo is. Daarnaast kan je ook proberen om het netwerk handmatig even te veranderen en weer terug te zetten naar Vodafone. Vliegtuig modes zetten en weer terug op 4G.

Je kan ook je SIM kaart even uit je telefoon halen, die vervolgens 10 minuten uitzetten en dan opnieuw opstarten (met de SIM kaart erin). Dit zou de boel min of meer rebooten. Wie weet doet die het dan wel weer goed?

Wat je ook kan doen is 4G over WiFi aanzetten: https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Dit helpt je bereik te verbeteren via je WiFi in huis!

Controleer hier eventueel op werkzaamheden bij je in de buurt: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Op die site kan je ook aangeven dat je problemen hebt, als bovenstaande niet is gelukt, en dan helpt Vodafone je verder. Daarnaast kan je ook bellen met de klantenservice van Vodafone of een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Misschien dat deze mensen nog iets kunnen doen.

Laat nog even weten of het is gelukt en/of je contact op hebt moeten nemen.
Succes en alvast een knallend 2019 ūüėÄūüĎć
Mocht dat niet werken, raad ik je aan om eens de netwerk check te doorlopen. Mocht daar geen oplossing inzitten, dan kun je een onderzoek aanmaken aan het einde van de network check:http://voda.fo/ne/3ugam
Reputatie 6
We zijn benieuwd naar een update @TonKoning. Heb je melding gemaakt bij onze technische afdeling?
Topic gesloten.
Geen reactie, topic gesloten.