Jdre

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook extra data voor vml Ziggo mobiel klanten?

Ik heb destijds bij de overstap van Ziggo Mobiel naar Vodafone een Red Essential abo gekregen met o.a. 3GB + 3GB data. Krijgen deze abo's ook de recente verhoging naar 5GB?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jdre
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bij vaste klanten gebeurd er niets. Deze nieuwe abonnementen zijn voor nieuwe klanten maar gelukkig heeft Vodafone een afdeling Migratie en die zouden voor je kunnen kijken. Indien je dus een lopend abonnement hebt wat nog niet verlengd kan worden, kun je contact opnemen met de afdeling migratie. Zij kunnen kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten naar de nieuwe variant. Dit door een chat te starten of eventueel door te bellen met 0800-0200976

Vodafone is hiervoor aanwezig vanaf 08:00 uur tot 20:00 uur.
Laat nog even weten wat ze voor je hebben kunnen doen. Succes!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jdre
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bij vaste klanten gebeurd er niets. Deze nieuwe abonnementen zijn voor nieuwe klanten maar gelukkig heeft Vodafone een afdeling Migratie en die zouden voor je kunnen kijken. Indien je dus een lopend abonnement hebt wat nog niet verlengd kan worden, kun je contact opnemen met de afdeling migratie. Zij kunnen kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten naar de nieuwe variant. Dit door een chat te starten of eventueel door te bellen met 0800-0200976

Vodafone is hiervoor aanwezig vanaf 08:00 uur tot 20:00 uur.
Laat nog even weten wat ze voor je hebben kunnen doen. Succes!
Jdre
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie. Ik ben nieuw op dit forum en had het idee dat hier wordt meegelezen door Vodafone support medewerkers.
Ik zie in je bericht dat jij dat niet bent. Met alle respect zou ik toch ook graag een reactie van Vodafone zelf zien.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zoals ik al aangeef, er lezen wel mensen van Vodafone mee maar voor vragen zal je toch zelf contact op moeten nemen met Vodafone. De moderatoren van Vodafone kunnen je ook niet verder helpen en verwijzen je ook weer door. Dus je kan op een reactie wachten van een moderator maar je kan het ook gewoon van mij aannemen en contact opnemen met het nummer wat ik hier boven al heb geschreven.

Succes in ieder geval.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hok Jdre

Het klopt wat Energieboy schrijft. Zodra de juiste informatie wordt gegeven, hoeven wij deze niet meer te geven.
Zodra je mag verlengen of een nieuw abonnement afsluit, kun je gebruik maken van de nieuwe abonnementen met meer data.

Echter is er ook een afdeling migratie. Bij deze afdeling kun je terecht als je tussentijds je abonnement wilt upgraden, downgraden of over wilt zetten naar een nieuwe variant. Mijn collega's daar kijken graag met je mee naar wat mogelijk is en wat dit voor jou zou betekenen betreft de tarieven.
Jdre
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor alle reacties. Dat ik kan overstappen op een ander abo was mij bekend. Dat wil ik niet want dat zou een forse prijsverhoging inhouden. Nu betaal ik ongeveer € 12,50/mnd en het vergelijkbare nwe abo kost nu € 20,00/mnd. Het enige verschil dat ik tussen deze 2 abo's zie is de data, 2x3GB gaat naar 2x5GB. Die 2x2GB extra zijn mij geen € 7,50/mnd waard.
Ik blijf dus maar bij mijn huidige abo.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Daarom is het aan te raden om altijd even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ja na je contract periode nog wel je kortingen blijft behouden. Het kan zijn dat er bij sommige abonnementen, die zijn afgesloten, niet een eeuwige korting op zit maar voor slechts de duur van je contract.

Ik weet niet wat jij hebt en daarom ook het advies, vraag het even aan Vodafone.
Dit kan je ook door door een chat te starten en dan kunnen ze je gelijk vertellen of je korting blijft als je contract is afgelopen. Zo ja, dan blijf je gewoon lekker bij wat je nu hebt 🙂
Jdre
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt. Mijn huidig SIM only abo (ex Ziggo Mobiel) is vrij opzegbaar. Het heet Red Essential (Special). Overstappen is dus altijd mogelijk maar gaat mij dan wel een minstens € 7,50 duurder abo opleveren.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heb je ook gevraagd of je de korting blijft behouden als je abonnement vrij opzegbaar is?
Blijf je gewoon het bedrag betalen wat je nu ook moet betalen? Dan zou ik gewoon blijven bij je huidige contract 😉
Jdre
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
?nogmaals bedankt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic