willemsieders

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik wil visual voicemail

Ik begin maar een nieuw topic, misschien dat dat helpt om de urgentie duidelijk te maken. Ik overwoog namelijk over te stappen naar Vodafone vanaf T-Mobile, maar zo lang Vodafone geen visual voicemail aanbiedt peins ik er niet over. Waarschijnlijk is het een kwestie van geld. Bij T- Mobile is het een aanvullende dienst waar je iets van € 1,50 per maand voor betaalt, iets waartoe ik met alle soorten van genoegen bereid ben.
Dus Vodafone, jullie weten wat nodig is om mij als klant binnen te halen :neutral_face:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi willemsieders
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat het niet zoveel uit zal maken als je een reactie geeft op een bestaande topic over Visual Voicemail of dat je daar nu weer een nieuwe topic voor gaat openen. Sterker nog, hoe meer mensen er op 1 topic antwoord geven, hoe meer Vodafone ziet dat er draagvlak voor is. Als iedereen een eigen topic gaat openen dan is er geen overzicht meer, lijkt me.

Maar je punt is duidelijk en de moderatoren zullen je verzoek opnemen en doorgeven aan de juiste afdeling. Verder kunnen ze op het moment ook niet voor je doen. Laten we hopen dat Vodafone er ooit mee gaat beginnen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi willemsieders
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat het niet zoveel uit zal maken als je een reactie geeft op een bestaande topic over Visual Voicemail of dat je daar nu weer een nieuwe topic voor gaat openen. Sterker nog, hoe meer mensen er op 1 topic antwoord geven, hoe meer Vodafone ziet dat er draagvlak voor is. Als iedereen een eigen topic gaat openen dan is er geen overzicht meer, lijkt me.

Maar je punt is duidelijk en de moderatoren zullen je verzoek opnemen en doorgeven aan de juiste afdeling. Verder kunnen ze op het moment ook niet voor je doen. Laten we hopen dat Vodafone er ooit mee gaat beginnen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is inderdaad intern doorgegeven vanuit hier dat er vraag naar is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic