Quintyvandorp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oortjes zijn defect. Valt dit onder verzekering?

Mijn dochter heeft in juni een nieuwe telefoon bij jullie gehaald. Maar ik hoorde dus dat als  binnen een bepaalde tijd je oortjes kapot zijn dat dat in de verzekering licht. Is dat in mijn dochters geval ook zo?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Quintyvandorp 

 

Dat is niet fijn als oortjes het niet meer doen! Afhankelijk van wat er precies defect is aan de oortjes, kan het onder de fabrieksgarantie vallen. Op accessoires heb je 6 maanden garantie. 
Je kunt de oortjes naar een van onze winkels brengen. Daarna zullen de oortjes opgestuurd worden. Door de reparateur zal onderzocht worden of dit onder de fabrieksgarantie valt. 
Mocht dit niet het geval zijn, dan krijg je een factuur. Je hebt dan de optie om het te laten repareren of niet. Indien je voor de laatste optie kiest, dan krijg je onderzoekskosten in rekening gebracht.
Indien je een verzekering bij het toestel hebt afgesloten, dan kun je dit opgeven aan de verzekering bij ons. Meer over het reparatie traject en de verzekering lees je hier

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Quintyvandorp 
Accessoires valt vaak binnen 6 maanden garantie, mits daar goed mee om is gegaan natuurlijk. Het is dus net aan en ik adviseer je langs een Vodafone winkel te gaan om hier naar te laten kijken en die kunnen dan met je bespreken wat te doen. Erg vervelend natuurlijk, maar op dit moment is bezoekje aan de winkel wel het beste. Succes!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Quintyvandorp 

 

Dat is niet fijn als oortjes het niet meer doen! Afhankelijk van wat er precies defect is aan de oortjes, kan het onder de fabrieksgarantie vallen. Op accessoires heb je 6 maanden garantie. 
Je kunt de oortjes naar een van onze winkels brengen. Daarna zullen de oortjes opgestuurd worden. Door de reparateur zal onderzocht worden of dit onder de fabrieksgarantie valt. 
Mocht dit niet het geval zijn, dan krijg je een factuur. Je hebt dan de optie om het te laten repareren of niet. Indien je voor de laatste optie kiest, dan krijg je onderzoekskosten in rekening gebracht.
Indien je een verzekering bij het toestel hebt afgesloten, dan kun je dit opgeven aan de verzekering bij ons. Meer over het reparatie traject en de verzekering lees je hier

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

Groet,

Steven

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @Quintyvandorp ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic