Christiaan1992

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgeslagen nummers op de sim overzetten

Goededag binnenkort stap ik over van 't mobile naar Vodafone. Dus ook een nieuwe sim kaart hoe zit dat met alles wat ik nu op mijn sim heb staan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Christiaan1992
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst natuurlijk welkom op het netwerk van Vodafone. Wat leuk dat je bent overgestapt 🙂
Normaal gezien zou er niet zoveel op je SIMkaart moeten staan. Als het goed is dan zetten de meeste telefoons alle telefoonnummers en namen op de telefoon (of in de Cloud) en niet op het SIMkaartje. Maar mocht je zelf toch nummers op je SIMkaart hebben gezet dan kan je vaak wel bij een mobiele telefoonwinkel binnen lopen en willen ze je wel helpen om deze om te zetten.

Maar in deze moderne tijd gaat alles naar de Cloud van Google of Apple. Als je dan je nieuwe SIMkaart erin steekt hoef je daarvan niets te merken. Mocht je nu ook een ander toestel hebben dan zou ik een backup maken (dit gaat ook weer in de Cloud van Google of Apple) en dan kan je op je nieuwe telefoon je backup terug zetten.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en anders hoor ik het wel.
Je kan natuurlijk ook even wachten tot je je nieuwe Vodafone SIMkaart erin kan steken en dan merk je snel genoeg of je gegevens kwijt bent en kan je bovenstaande altijd nog uitvoeren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Christiaan1992
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst natuurlijk welkom op het netwerk van Vodafone. Wat leuk dat je bent overgestapt 🙂
Normaal gezien zou er niet zoveel op je SIMkaart moeten staan. Als het goed is dan zetten de meeste telefoons alle telefoonnummers en namen op de telefoon (of in de Cloud) en niet op het SIMkaartje. Maar mocht je zelf toch nummers op je SIMkaart hebben gezet dan kan je vaak wel bij een mobiele telefoonwinkel binnen lopen en willen ze je wel helpen om deze om te zetten.

Maar in deze moderne tijd gaat alles naar de Cloud van Google of Apple. Als je dan je nieuwe SIMkaart erin steekt hoef je daarvan niets te merken. Mocht je nu ook een ander toestel hebben dan zou ik een backup maken (dit gaat ook weer in de Cloud van Google of Apple) en dan kan je op je nieuwe telefoon je backup terug zetten.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en anders hoor ik het wel.
Je kan natuurlijk ook even wachten tot je je nieuwe Vodafone SIMkaart erin kan steken en dan merk je snel genoeg of je gegevens kwijt bent en kan je bovenstaande altijd nog uitvoeren 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met het overzetten van de nummers op je simkaart naar de mobiele telefoon Christiaan1992?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt Christiaan1992 , dan zal het topic gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic