HawkGames25

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oplader kapot valt dit onder de garantie?

Ik heb ongeveer 3 a 5 weken terug een iphone oplader gekocht bij een vodafone winkel en deze is nu stuk ik ben er heel zuinig mee omgegaan maar toch zit er een scheurtje in ofzo en laad mijn telefoon niet meer op met deze kabel (iphone se) valt dit onder de garantie?

het is een extra stevige 2 meter oplader
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi HawkGames25

Dat is niet fijn. Gelukkig heb je 6 maanden garantie op de accessoires bij je toestel. Heb je de adapter al opgestuurd voor reparatie?
Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi HawkGames25
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt volgens mij 6 of 12 maanden garantie op accessoires. Je zou dus terug kunnen gaan naar de Vodafone winkel en daar overleggen wat te doen. Die gaan bekijken of het onder de garantie valt en als dat zo is dan ligt het er dus maar net aan hoe lang de garantie duurt voor een iPhone kabel. Als het niet onder de garantie valt zal je toch een nieuwe moeten kopen. Hoe vervelend het ook is.

Maar mijn advies is om gewoon terug te gaan naar de Vodafone Winkel en dan kunnen ze er naar kijken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi HawkGames25

Dat is niet fijn. Gelukkig heb je 6 maanden garantie op de accessoires bij je toestel. Heb je de adapter al opgestuurd voor reparatie?
Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou HawkGames25 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic